تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۴۰۱۰۰۷
گزارش تصویری:

دیدار بی‌واسطه مردم با مسئولان قضایی گچساران

۱
کبنا ؛رئیس دادگستری شهرستان گچساران در حاشیه دیدار مردمی که با حضور امیرحمزه بازیار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، در مسجد شهیدان گچساران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ۷ تیر بویژه شهید مظلوم آیت الله دکتربهشتی،اظهار کرد: شهید آیت الله دکتر بهشتی پایه های اولیه دستگاه قضایی را بنیان نهاد و به عبارتی معمار دستگاه قضایی نظام مقدس جمهوی اسلامی می باشد.
دکتر رضا میشان با اشاره به اینکه در دادگستری گچساران هیچ گونه مانعی برای حضور افراد جهت ملاقات با مجموعه  همکاران قضایی ما وجود ندارد، افزود: ما در تمامی اوقات و ساعت کاری آماده پاسخگویی و ارائه خدمات قضایی به مراجعه کنندگان و همشهریان می باشیم.
رئیس دادگستری گچساران تصریح کرد: ملاقات حضوری و مردمی بامسئولین و قضات دادگستری شهرستان منوط به یک روز و ساعت خاص در طول هفته نمی باشد و برای ملاقات مردمی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.
میشان در ادامه عنوان کرد: ما بمناسبت هفته قوه قضائیه یک روز را به دیدار مردمی اختصاص دادیم تا با مراجعه کنندگان دیدار و از نزدیک مشکلاتشان را بررسی و پیگیری قانونی کرده، که الحمدالله با توجه به رویه مناسبی که ما اعمال کرده ایم و همانطوری که انتظار داشتیم مراجعه کنندگان امروز بسیار اندک بودند.
رئیس دادگستری گچساران  در پایان در مورد  تقاضای امروز مراجعه کنندگان بیان کرد: در این دیدار مراجعه کنندگان بیشتر تقاضای تسریع در زمان رسیدگی پرونده را داشتند که خوشبختانه با توجه به احساس مسئولیت و همت و تلاش همکاران قضایی مدت زمان رسیدگی به پرونده ها به کمترین زمان ممکن رسیده است.
گزارش: حبیب قلندری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بانوی سادات.
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب حاج امیرحمزه بازیار دادستان مقتدر وارزشمند دیارم.ایشون ولینعمتیست برای شهر من گچساران.خدا پشت وپناهت مرد لایق.ممنونم از کسانی که ایشان را به عنوان دادستان گچساران انتخاب نمودند.احسنت بر غیرتتان ،انتخاب ارزشمندیست
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1