تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۴
کد مطلب : ۴۰۰۹۹۳
گرازهای وحشی در منبع آبی سرچنار بویراحمد شناورند؛

مردم دمچنار آب گراز می‌نوشند؟!

۰
کبنا ؛ زریر حجتی

 به دلیل بی مبالاتی آبدار در دمچنار بویراحمد نسبت به مشکلات حوزه ماموریت، لاشه چندین راس گراز وحشی سقوط کرده از منهول در منبع آب توسط مدیر خانه بهداشت کشف شده که مستندات صورتجلسه و تحویل پاسگاه انتطامی محل گردیده است.
آنگونه که منابع خبری این رسانه اظهار می‌نمایند، مدت زمان سقوط دو راس گراز وحشی در منبع آبی سرچنار که تعداد زیادی از روستاها را پوشش می‌دهد نامعلوم است ولی کیفیت لاشه‌های پوسیده و متعفن، هویدای این واقعیت است که آب شرب منطقه در مدت زمان زیادی آلوده بوده و احتمال مبتلا شدن مردم به بیماری‌های انگلی جو منطقه را ملتهب کرده است.
بر پایه همین گزارش، یوم جاری لاشه سومین گراز وحشی سقوط کرده از منهول و محفظه سرباز منبع در هنگامه کلرزنی توسط متصدی خانه بهداشت مشاهده شده که امنیت روانی مردم را به هم ریخته و مدیریت شهرستان بویراحمد را با چالش جدی مواجه کرده است.
هر چند آب و فاضلاب روستایی و در راس آن مدیر عامل محترم این شرکت، به‌حق منشاء خدمات فراوانی در گستره استان بوده و انتشار این قبیل گزارشات به هیچ وجه با ماهیت خدشه به مدیریت وی نبوده ولی مجموعه نارضایتی‌های حاصله از برخوردهای مشمئز کننده آبداران اعم از بی تفاوتی و برخوردهای سلیقه‌ای و سیاسی می‌طلبد که به این نابسامانی پایان دهد. به ویژه آنکه نوع نگاه و بینش متصدی روابط عمومی که ناشی از جهت گیری‌های سیاسی می‌باشد به کتمان حقایق و در نتیجه بی مبالاتی و توهم آبداران منجر شده است. البته مشاهده اسناد لاشه گرازهای وحشی شناور شده در منبع نشان می‌دهد که منبع آب مردم به صورت استخر سرباز می‌باشد که منابع خبری آن را منهول گزارش کرده‌اند.

----------------------------
بندیرنیوز
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

بار تعطیلات بر دوش اقتصاد

با شروع ویروس کرونا مسائل متعددی گریبانگیر زندگی روزمره مردم شده، مشکلات اقتصادی و معیشتی ...
«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

«بايا» نيامده پول می‌خواهد!

بايا، شبکه فروش کالا و خدمات است، ده‌ها نمونه ديگر آن در کشور درحال فعاليت هستند. اين ...
فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

فقدان پارلمان ( به قلم محسن خرامین )

سال‌هاست کارکرد اصلی مجلس دخالت در برخی انتصابات مدیریتی است که این انتصابات برای نمایندگان ...
1