تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۰۰۹۱۶
به مناسبت هفته جهادکشاورزی صورت گرفت؛

دیدار مسوولان باشت با شهید جهاد کشاورزی

۰
کبنا ؛حجت الاسلام زمانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در این دیدار با اشاره به سالروز تأسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی «ره» اظهار داشت: به منظور تقدیر از خانواده‌های شهدا و پاسداشت این عزیزان اداره جهاد کشاورزی سرکشی از خانواده‌های شهدای جهاد کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده که سرآغاز آن سرکشی از خانواده شهید گرانقدر حسین حبیبی دوست از پرسنل جهاد کشاورزی است.
وی با اشاره به بیانات امام راحل «ره» که فرمودند شهدا چشم و چراغ ملت‌اند ابراز امیدواری کرد خداوند توفیق خدمتگزارسی به خانواده‌های این شهیدان را نصیب مسئولین نماید و بتوان از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد. 
محمودی مسئول امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با تقدیر از همراهی ظهرابی رییس اداره تبلیغات، شمشیری رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان و شریعت پور رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران باشت به واسطه همراهی در سرکشی و دیدار با خانواده شهید حبیبی دوست، ابراز داشت: شهید حسین حبیبی دوست در 30 بهمن 64 در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که به مناسبت فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی بر خود وظیفه دانستیم که از خانواده این شهید بزرگوار دیدار و سرکشی نماییم. 
وی با بیان اقدامات جهاد کشاورزی در زمینه ارائه خدمات به خانواده‌های شهدا گفت: با پیگیری‌های انجام شده هزینه مرخصی استحقاقی - عملیاتی شهدا در وزارت خانه و استانداری کهگیلویه و بویراحمد پیگیری شد و خوشبختانه در دو مرحله در سال‌های 96 و 97 مبالغی به حساب خانواده شهدا واریز شد. 
محمودی با اشاره به مبالغ پرداختی ابراز داشت: در سال 96 بالغ بر 129 میلیون تومان و در سال 97 نیز تا کنون 104 میلیون تومان هزینه مرخصی استحقاقی – عملیاتی شهدای خانواده جهادکشاورزی واریز شده است.
خبر از فتح الله پوران پور
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1