تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۷۹
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

جایگاه والای زنان در سایه انقلاب اسلامی

۰
کبنا ؛آذر صفایی‌نیا در کارگروه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز ما فارغ از هرگونه بینش سیاسی و فکری کنار هم نشسته‌ایم تا از هویت انقلاب اسلامی دفاع کنیم.
صفایی‌نیا افزود: دشمنان نه‌تنها با یک گروه و حزب در نظام مشکل‌دارند بلکه با اصل نظام و انقلاب اسلامی مشکل دارد؛ که با برنامه‌ریزی‌های و هماهنگی‌های مختلف سعی در آسیب زدن به انقلاب اسلامی ایران دارد و هوشمندترین راهکار برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی ایجاد اختلاف بین قشرهای مختلف این کشور است.
وی تصریح کرد: دشمن به‌خوبی می‌داند که تنها با اختلافات ما را از رشد پرشتاب می‌تواند در درون و خارج از مرزها باز ‌دارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اظهار داشت: دشمن بهانه‌هایی همچون ایجاد اختلاف و فرافکنی بین نسل‌ها، فشارهای اقتصادی متأسفانه بر معیشت مردم وارد می‌کنند، این اختلافات برای این است که تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی را یاد نکنیم و فراموش کنیم و امیدمان را به آینده از دست دهیم.
وی افزود: جایگاه ما بانوان در مقابل انقلاب اسلامی روشن‌تر از آقایان است، بانوان در سایه انقلاب اسلامی جایگاه و ارزش پیدا کردند.
صفایی‌نیا بیان داشت: این ضرورت دارد که ما زنان بیایم و تمام‌قد از نظام جمهوری اسلامی دفاع کنیم. این دفاع از وجود خودمان است.
وی اظهار کرد: هدف از این نشست برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ارائه کارنامه چهل‌ساله جمهوری اسلامی در اصول بنیانی، شعارها، ارزش‌ها و عملکردها است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری افزود: همچنین تبیین نقش بی‌بدیل ولایت مطلقه فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی و غلبه نظام جمهوری اسلامی بر بحران‌ها و چالش‌ها و مهم‌ترین حافظ و نگاهبانان جمهوریت و اسلامیت نظام است.
فرزانه آرامش رئیس فنی و حرفه‌ای دختران استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست نیز گفت: عدد 40 عدد کمال است و در زندگی اجتماعی و فرهنگی ما از تقدسی برخوردار است؛ و گفتند که انسان به کمال می‌رسد.
 آرامش اظهار کرد: طبیعی که دفاع ما از انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب باید دفاعی به کمال باشد، متفاوت‌تر و همه جانب تر باشد، الآن باید کارگروه‌ها برای برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شود.
وی افزود: یکی از راه‌های نگهداری انقلاب دعوت از کسانی است که انقلاب را لمس کردند و نقش داشتند ما در استان بانوانی همچون کوکب حاتمی داریم که باید در این بزرگداشت‌ها دعوت شوند.
آرامش اظهار داشت: امیدوارم که بتوانیم از خجالت انقلابمان در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی دربیایم.
الهه شکیبایی دبیر شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت استان در این نشست نیز گفت: در خصوص مشکلات زنان در تمام جلسات و کتاب‌ها بیان‌شده اما پیشنهاد می‌کنم برای اینکه این کارگروه بهتر فعالیت کند چند کمیته در حوزه سلامت، سیاست، رسانه، اجتماعی و... تشکیل دهید. کارگروه‌ها از همان ابتدا برنامه‌هایش را برای مناسبت‌های مختلف شروع کند.
زینب قربانی رییس شورای مشارکت بانوان مجمع خیرین سلامت استان در این نشست نیز گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی و به برکت این نظام جایگاه زنان غیرقابل مقایسه با قبل از انقلاب بوده است، زنان باید وارد شوند حتی یک مادر، کارمند و فعال اجتماعی و فرهنگی می‌توانیم نقش بسیار بالایی داشته باشیم و این ارزش‌های انقلاب اسلامی را گرامی بداریم؛ و تنها زنان هستند که می‌توانند نقش خود را پررنگ کنند.
قربانی افزود: دشمنان انقلاب تلاش می‌کند که دستاوردهای انقلاب اسلامی را کمرنگ‌تر کنند که برنامه‌هایی برای تخریب نظام جمهوری اسلامی ارائه می‌دهند که. زنان باید برای حفظ نظام جمهوری اسلامی کوشا باشند.
زهرا موسوی فعال رسانه‌ای در این نشست نیز گفت: بانوان برای اینکه پیشنهاد و ایده‌های خود را در سطح استان و کشور ارائه دهند باید اتاق فکر تشکیل دهند تا به‌صورت ماهانه و هفتگی جلسات برگزار شود.
موسوی افزود: برای اینکه یک جامعه پیشرفت کند باید از کودکان آن جامعه شروع کنیم، جشنواره نقاشی و هنرهای تجسمی برای کودکان و جشنواره‌های بومی و محلی با موضوع انقلاب در سطح استان برگزار شود.
وی اظهار کرد: بانوان شهید زیادی در استان داریم، اما هیچ‌کدام از ما نام و نشان آن‌ها آگاهی ندارد و زندگینامه خیلی از آن‌ها نوشته‌نشده است که می‌توان گوشهٔ زندگی‌نامه این بانوان را در اختیار رسانه‌ها قرار دهید تا اطلاع‌رسانی شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاشار
Iran, Islamic Republic of
باسلام خانم زمانی چرادرجلسات اموربانوان حضورندارند.
زنان
United States
جلسات. چندتا خانم میشینن دور هم برا خودشون این همه جلسات خروجیش چیه؟ فقط چهارتا عکسی توش درمیاد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
زعمل کار برآید.در ضمن خانم صفایی بانوان تحصیلکرده و توانمند استان رو از یاد برده اید .لطفا کمی در مورد خانمهایی که دور وبر شما هستند تحقیق کنید.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اینها دنبال منافع خود هستند نه دنبال منافع زنان
استانداری
Netherlands
بابا .توش نیست فقط ۴ عکس بگیرید این بشه عملکردتون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1