کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر کارگروه بازسازی مقبره شاعر نامدار ایل قشقایی

بزودی مرحله پایانی بازسازی مقبره شاعر نامدار ایل قشقایی آغاز می شود

22 خرداد 1397 ساعت 3:58

 بزودی مرحله پایانی  بازسازی مقبره مرحوم یوسفعلی بیگ شاعر نامدارایل قشقایی آغاز می شود.


 بزودی مرحله پایانی  بازسازی مقبره مرحوم یوسفعلی بیگ شاعر نامدارایل قشقایی آغاز می شود.
دبیر کارگروه بازسازی مقبره شاعر نامدار ایل بزرگ قشقایی در گفتگو با کبنا نیوز اظهار کرد: بعد از سه سال تلاش و کوشش فراوان مجوزات لازم  برای بازسازی مقبره شاعرشهیرایلمان یوسفعلی بیگ قشقایی صادر شد.
حسن طیبی  افزود: مجوز بازسازی مقبره شاعر شهیر ایل قشقایی با همکاری ادارت تابعه شهرستان دهاقان جمعی ازمدیران قشقایی درمنطقه صورت گرفت.
طیبی ابراز داشت: هم اکنون با افتخار اعلام می کنیم که با استعانت از خداوند متعال و همیاری مردمی ایل قشقایی مرحله دوم بازسازی مقبره شاعر ایلمان به پایان زسیده است.
وی با بیان اینکه عملیات بازسازی مقبره در سه مرحله و توسط طراحان همیار قشقایی صورت گرفته است عنوان کرد: برای مرحله پایانی نیاز مبرم و چشم یاری به همیاری و کمک های مردمی ایل سترگ قشقایی داریم .
دبیر کارگروه بازسازی مقبره شاعر نامدار ایل بزرگ قشقایی تصریح کرد: امیدواریم دوستداران و دلسوزان  به فرهنگ و هنر و تاریخ  پر افتخار ایل بزرگ  قشقایی در حد توان و وسع مالی ما را کمک کرده تا برای اولین بار یک نماد فرهنگی از ایلمان برای نسل های آینده به یادگار بگذاریم .
فعال فرهنگی ایل قشقایی در پایان ازتمام کسانی که در بازسازی مقبره مرحوم یوسفعلی بیگ قشقایی شاعر نامدار ایل، همکاری و همیاری نموده اند تشکر و قدردانی کرد.
 


کد مطلب: 400675

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/400675/2/بزودی-مرحله-پایانی-بازسازی-مقبره-شاعر-نامدار-ایل-قشقایی-آغاز-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1