تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۰۰۶۰۹
گزارش تصویری

برگزاری« همایش پاکسازی »در دهدشت/توزیع «کیسه پارچه ای»در راستای تحقق شعار جهانی محیط زیست

۰
کبنا ؛همایش پاکسازی ورودی شهر دهدشت، جهت گرامیداشت هفته محیط زیست به همت شهرداری و شورای شهر دهدشت با همکاری محیط زیست شهرستان و سازمان مردم نهاد بلادشاپور و حضور مردم برگزار شد.
اسفندیار برخه،شهردار دهدشت در گفتگو با کبنا اظهار کرد:جهت گرامیداشت هفته محیط زیست برنامه پاکسازی ورودی دهدشت از سمت طولیان را در دستور کار قراردادیم،همچنین طرح تفکیک زباله از مبدا نیز در 2 ایستگاه واقع در کوی جانبازان و میدان بسیج  جهت فرهنگسازی و آشنایی بیشتر مردم با تفکیک زباله خشک و تر از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته محیط زیست است که اجرا می شود.
عزیزی رییس اداره محیط زیست شهرستان کهگیلویه  نیز در گفتگو با کبنا اظهار کرد:از مصوبات جلسه علنی شورای شهر دهدشت که با حضور محیط زیست شهرستان،برگزاری همایش پاکسازی ورودی شهر در هفته محیط زیست بود که امروز برگزار شد.
عزیزی افزود:در راستای شعار امسال روز  جهانی محیط زیست مبنی بر «نه به کیسه های پلاستیکی»و تشویق همشهریان به کمتر استفاده کردن از کیسه های پلاستیکی در طی همین هفته به توزیع کیسه های پارچه ای در سطح شهر اقدام می کنیم.
چراکه سال ها طول می کشو تا یک کیسه پلاستیکی تجزیه شود.
مسئول سازمان مردم نهاد بلاد شاپور نیز در گفتگو با کبنا اظهار کرد:جای تقدیر دارد از اینکه شهرداری و  شورای شهر و محیط زیست این تصمیم را گرفتند و از ما نیز برای شرکت در این همایش دعوت کردند و سمن بلادشاپور آمادگی خودرا برای شرکت در همایش های پاکسازی که از سوی شورا و شهرداری دهدشت برگزار می شود اعلام  می کند.
علیرضا خوشخو ادامه داد:در راستای شعار جهانی محیط زیست مبنی بر «نه به کیسه های زباله»سمن بلاد شاپور ایده دوخت و توزیع کیسه های پارچه ای را مطرح کرد که محیط زیست شهرستان،شهرداری و شورای شهر نیز استقبال و حمایت خوبی از این طرح کردند،دوخت کیسه های پارچه ای توسط سمن بلاد شاپور انجام شده است،اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه نیز هزینه چاپ شعار جهانی محیط زیست بر روی کیسه هارا تقبل کرده است.
وی افزود: سه شنبه نیز اقدام به توزیع کیسه ها ی پارچه ای در سطح شهر خواهیم کرد.
 
  • همایش «پاکسازی در دهدشت»

    همایش «پاکسازی در دهدشت»

نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1