تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۵۷۷
با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد

راهپیمایی روز قدس در یاسوج

۰
کبنا ؛قبل از ظهر امروز با حضور گسترده اقشار مختلف مردم شهر یاسوج راهپیمایی روز قدس برگزار شد.
 حجت‌الاسلام مجید حیدری‌فر معاون آموزش مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم در این راهپیمایی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس میراث بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است، اظهار کرد: شرایط امروز جهان اسلام و مسلمانان با سال‌های گذشته کاملاً متفاوت است و راز پیروزی قدس و مردم مظلوم فلسطین اتحاد همه مسلمانان و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی است.
 حجت‌الاسلام حیدری‌فر در ادامه افزود: این ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، همه آزادگان و آزادی‌خواهان جهان را برای فریادرسی از مظلومان تاریخ و ملت فلسطین فراخوانده است.
 وی با اشاره تغییر پایتخت کشور صهیونیستی و اشغالگر اسرائیل، افزود: این کار صهیونیست‌ها با همکاری امریکاو جنایتی که در آنجا رخ داد در واقع چهره پلید آنها را بیش از پیش به جهانانیان نشان داد.
این استاد برجسته حوزه‌های علمیه قم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: این روز به عنوان نماد وحدت امت اسلام در برابر ظالمان و جنایتکاران صهیونیستی است و تا دستیابی به حقوق ملت مظلوم فلسطین این مسیر ادامه پیدا می‌کند و ما تا آخر ایستادگی خواهیم کرد.
حجت الاسلام حیدری فر اظهار داشت: رژیم صهونیستی زمانی اندیشه خاورمیانه جدید و از نیل تا فرات را در سر خود می پروراند اما امروز با مقاومت، ایستادگی، پشتیبانی و اتحاد ملت های مسلمان تنها برای ابقای خود دست و پا می زند.
وی چموش بودن، سرکشی و لج بازی را از ویژگی ها وخصوصیات رفتاری رژیم ظالم و کودک کش صهیونیستی ها دانست و گفت: وجود این غده سرطانی در منطقه خاورمیانه یک استراتژی و راهبرد انگلسی و امریکایی بوده است.
حجت الاسلام حیدری فر به سناریوی جدید آمریکایی و اسرائیلی مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس نیز گفت: این اقدام‌ها و دست و پا زدن ها ناشی از شکست‌های سنگین، مفتضحانه و افول هیمنه و قدرت سردمداران آمریکا و اسرائیل در سالیان متمادی در منطقه است.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به قدرت و نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان، گفت: امروز شرق و غرب عالم از ابرقدرتی به نام نظام اسلامی با تفکر و اندیشه ناب امام خمینی (ره) هراس دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1