کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

گزارش کامل از سفر تاجگردون به «دیل» / چرا جوانان «دیل» عصبانی‌ شدند

15 خرداد 1397 ساعت 4:05

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در بدو ورود به مسجد با جمعی از جوانان دیل که دست نوشته هایی مبنی بر بیکاری و... دردست داشتن مواجه شد.


ضیافت افطاری در روستای دیل با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران وباشت، فرماندار، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شورای شهرستان، شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان، دهیار واعضای شورای اسلامی روستا دیل، جمعی از مدیران ادارات، طلاب، روحانیون، مهندس هوشنگ رویین تن و  جمعی از مردم دیل در مسجد امام صادق (ع) برگزارشد.
پایگاه خبری کبنانیوز: ضمن انتشار خبر نشست نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با مردم روستای دیل، نتوانست به راحتی از کنار حاشیه‌های این نشست عبور نماید.

 غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت در بدو ورود به مسجد با جمعی از جوانان دیل که دست نوشته‌هایی مبنی بر بیکاری و... در دست داشتن مواجه شد.
بعد از اقامه نماز و ضیافت افطار تاجگردون بیش نیم ساعت در محاصره جوانان بیکار روستای دیل قرار گرفت.
مقرر شد یکی از جوانان روستای دیل به نمایندگی از بقیه، مشکلات جوانان دیل را مطرح کند.
نماینده جوانان دیل از بیکاری، تبعیض و بی عدالتی در جذب نیرو در ادارات، شرکت نفت، پتروشیمی، تونل در حال ساخت دیل، مدیران کم کار و ضعیف شهرستان و همچنین از عملی نشدن  وعده‌های داده شده در زمان انتخابات توسط نماینده مردم شهرستان گچساران و باشت سخن گفت.
در ادامه غلامرضا تاجگردون به تشریح برخی از پروژه‌های استانی و ملی در دست اجراء و همچنین به برخی از مشکلات کشور و منطقه پرداخت که در اواسط سخنرانی وی تعدادی از جوانان دیل نسبت به صحبت‌های نماینده مردم شهرستان گچساران واکنش نشان دادند  و اعلام کردند ما منتظر هستیم در مورد مشکلات ما صحبت کنید که در این هنگام تاجگردون گفت: در مورد مشکلات شما هم توضیح خواهم داد. که در این هنگام تعدادی از جوانان دیل به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت نسبت به ترک جلسه توسط تعدادی از جوانان دیل  واکنش نشان داد و عنوان کرد: من در وهله اول به توسعه شهرم فکر می‌کنم و باید به عموم فکر بکنم.
تاجگردون گفت: وظیفه من آوردن آب برای باغات و زمین‌های شماست که سال‌ها اجرای این طرح  لاینحل مانده بود.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در ادامه افزود: به مدیران قرارگاه خاتم انبیاء (پروژه تونل دیل) اعلام کرده‌ام که باید از جوانان دیل و آرو در این پروژه استفاده بکنید.
تاجگردون گفت: نسبت به برطرف کردن تبعیض و بی عدالتی تا جایی که توان داشته باشم، اقدام می‌کنم.
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در پایان به جوانان دیل گفت: معضل بیکاری مختص شهرستان گچساران نیست بلکه یک معضل کشوری است و شما باید توجه داشته باشید که به غیر از شما، جوانان اقوام دیگر: ترک قشقایی، به اوی، بویراحمد گرمسیر، بهبهانی، بختیاری، اصفهانی، خوزستانی در این شهر زندگی می‌کنند و مشکل اشتغال دارند.
گفتنی است: بعداز اتمام جلسه بعضی از حاضرین جلسه (از اهالی روستای دیل) عنوان کردند که اعتراض جوانان دیل خودجوش نبوده و بعضی از مخالفین نماینده مردم شهرستان‌های گچساران وباشت در روستای دیل آنرا هدایت می‌کردند، اما جوانان دیل در گفتگو با پایگاه خبری کبنانیوز اظهار کردند: چنین موضوعی صحت ندارد و ما حرف دلمان را زدیم.
خاطر نشان می‌سازد: پایگاه خبری کبنانیوز طبق اصول و اخلاق رسانه‌ای  و حرفه‌ای خود نسبت به صحت و سقم مطلب فوق اظهار نظر و همچنین این قضیه را تایید یا تکذیب نمی‌کند.
----------------------------
گزارش: حبیب قلندری
----------------------------

 


کد مطلب: 400511

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/400511/2/گزارش-کامل-سفر-تاجگردون-دیل-چرا-جوانان-عصبانی-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1