تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۴۰۰۴۶۶
با حضور مسوولان و خیرین صورت گرفت

جشن گلریزان در دهدشت/ هدیه 400 میلیون تومانی «حاج عدل»/ وجود 210 زندانی با 14 میلیارد تومان بدهی در کهگیلویه

۰
کبنا ؛عصر امروز جشن گلریزان ویژه «آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد» به همت اداره زندان کهگیلویه با حضور نماینده کهگیلویه بزرگ، مسولان استانی و شهرستانی در دهدشت برگزار شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در این گلریزان اظهار کرد: معتقدم کاری که برای خداست خداوند خودش کمک می‌کند اگر نیت پاک و الهی باشد وبا این نیت که به دیگران رحم کنیم تا به ما رحم کنند وارد عمل شویم خدای متعال مارا بلند می‌کند و هرگز رها نمی‌کند. از دیشب که از برگزاری این گلریزان مطلع شدم ظرف چند تماس با افرادی و بیان از هدف این گلریزان نزدیک 400 میلیون تومان تهیه شد بدون شک برای بحث شخصی بود این توفیق نصیبم نمی‌شد وبدون توفیق الهی هیچ کاری صورت نمی‌گیرد.
عدل هاشمی پور عنوان کرد: انسان‌های بزرگ در این مسیر قدم می‌گذارند، از همه عزیزان مربوطه می‌خواهیم این مبلغ جمع آوری شده را مدیریت کنید تاتعداد بیشتری را آزاد کنیم و از این به بعد خود را موظف می‌کنم از هر در و دیواری، سیم خارداری برای این کار خداپسندانه ابروی خود را گرو بگذارم.
مدیر کل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفتگو با کبنا اظهار کرد: زندانیان جرائم مالی استان 575 است که از این تعداد 18 نفر زن هستند و میزان بدهی بالغ بر 50 میلیارد تومان است، شب میلاد اما م حسن (ع) گلریزانی در یاسوج برگزار شد و در آن 12 نفر از زندانیان آزاد شد و امروز هم گلریزان در دهدشت برگزار شد که میزان استقبال مردم خیلی خوب بود و قریب به 500 میلیون تومان بر اساس تعهدات خیرین و اشخاص به این جشن کمک شد.
اسماعیل جمیاری عنوان کرد: تعداد زندانیان غیر عمد و مالی در شهرستان کهگیلویه 210 نفر هستند که میزان بدهی آن‌ها بالغ بر 14 میلیارد تومان است و در حاشیه این جشن هم موفق شدیم 9 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کنیم و از امشب به آغوش خانواده و جامعه بر می‌گردند.
جمیاری در این گلریزان بیان کرد: گچسارانی‌ها هم پس از چند سال که گلریزان ها بی نتیجه بود امسال گل کاشتند و دکتر تاجگردون توانست با اعتبار خود بالغ بر 310 میلیون تومان از طریق خیرین خارج استان به گلریزان گچساران کمک کند، اما امروز سردار هاشمی توانست 400 میلیون تومان با اعتبار خود از خیرین به گلریزان کهگیلویه کمک کند که با همکاری حضار در این جشن این مبلغ به 500 میلیون تومان رسید، امیدواریم خیرین دیگر نیز کمک کنند تا از دهدشت به عنوان سمبل استان یاد شود.
وی افزود: در سال 96 بدون گلریزان 700 میلیون تومان از طریق ستاد دیه و...بابت آزادی 48 زندانی به مردم کهگیلویه پرداخت کردیم و امروز نیز 74 میلیون تومان از منابع مختلف تامین شد و در حضور شما 9 زندانی را آزاد می‌کنیم تا به خانواده برگردند.
رییس دادگستری کهگیلویه نیز در گفت‌وگو با کبنا اظهار کرد: جشن گلریزان قوه قضاییه کهگیلویه امروز به همت خیرین، مسئولین شهرستان برگزار شد، مبلغی کمک از جانب خیرین، مسولین، نماینده مردم کهگیلویه جمع آوری شد که صرف آزادی زندانیان خواهد شد.
مجید کرمی عنوان کرد: بیش‌ترین افراد از زندانی که مشمول این کمک‌ها و مساعدت‌ها خواهند شد افرادی هستند که به جرائم غیر عمد محکوم شده‌اند، زندانیان شرافتمندی هستند که در زندان در حال گذراندن حبس و زندانی هستند و همینطور محکومین مالی که در واقع بدهکارانی هستند که شاکیانی داشته و به دلیل پیگیری موضوع طلب به زندان افتادند به خاطر عدم توان در پرداخت بدهی اکنون در حال گذراندن حبس هستند که از این کمک‌ها قطعاً تعدادی از این زندانیان آزاد و به آغوش خانواده بر می‌گردند.
 به گزارش کبنا از دهدشت، این گلریزان با استقبال خوب مردم و حضار همراه بود و مبالغ قابل توجهی نیز توسط این حضار به گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد کهکیلویه اهدا شد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
مجید پارسائی ۳۵۰ میلیون ریال
ایاز خادمی ۱۰ میلیون ریال
دستوریان ۷ میلیون ریال
احسان تابش نژاد ۳۰ میلیون ریال
برزو آرش ۲۰۰ میلیون ریال
عظیمی فر ۱۰ میلیون ریال
شعبان صادقی ۲۰ میلیون ریال
محمدعلی دستپاک ۱۰ میلیون ریال
سیدمصطفی دلباز ۱۰ میلیون ریال
دکترموسویان زاده ۲۰ میلیون ریال
مصطفی پناهنده ۱۰ میلیون ریال 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
باید قبلش چند سرمایه دار دعوت میکردین مطمنا همه ازاد میشدند.
میرزا قلی خان
Iran, Islamic Republic of
تقدیر و تشکر از مهندس بازگیر
که همیشه و همه وقت پیگیر کارای زندانیان هستین
اگه هر ماه گلریزان انجام بشه و از همه دعوت بشه ممنون میشیم ما هم کمک خواهیم کرد
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1