کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شب 16 ماه رمضان صورت گرفت

ضیافت افطاری باشتی‌ها و گچسارانی‌ها مقیم یاسوج با حضور تاجگردون / زارع‌پور: آقای تاجگردون امانت‌داری خوبی بودند

12 خرداد 1397 ساعت 10:23

ضیافت افطاری باشتی‌ها و گچسارانی‌های مقیم یاسوج با حضور غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در شامگاه روز جمعه (11 خردادماه) در هتل ستاره شهر یاسوج برگزار شد.


در این ضیافت افطاری هادی‌زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی و تشکر از همه حضار به جهت شرکت در این مراسم افطاری، اظهار کرد: این سومین ضیافت افطاری گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج است که از همه کسانی که قبول زحمت و در این مراسم معنوی شرکت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
زارع‌پور در ادامه افزود: از مسوولانی که در جمع ما حضور دارند، نیز تشکر می‌کنم و از خانواده‌های شهدا، ایثارگر و جانبازان سپاسگزاریم.
وی گفت: از نماینده خستگی‌ناپذیر، پر تلاش، پیگیر و زحمتکش‌مان جناب آقای دکتر تاجگردون که این دعوت را پذیرفتند و در جمع بخشی از موکلینش حضور پیدا کردند، نیز تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درگاه همه عبادت‌ها روزه است و این عبادت اینقدر ارزش دارد که جزء پنج ارکان دین اسلام محسوب می‌شود و در روایتی آمده که اسلام بر پنج پایه بنا شده که یکی از آنها روزه است. امیدواریم از فرصت‌های این شب‌های معنوی بیش از پیش استفاده کنیم.
زارع‌پور به رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: سالروز رحلت امام خمینی ره را به ملت ایران و شما بزرگواران تسلیت عرض می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید؛ «ان الله یامرکم ان تودوا الامانت الی اهلها» (خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به اهلش برگردانید.) همه ماها با رأی بالا قرداد وکالت را با آقای تاجگردون منعقد کردم و ما می‌خواهیم شعادت بدهیم و بنده به عنوان عضو کوچکی از حوزه انتخابیه باشت که ایشان امانتدار خوبی برای رأی من و شماها تاکنون بودند و ایشان در عرصه وکالت و نمایندگی حقیقتاً خوش درخشیدند و شما آثار خدمات ایشان و آثار تلاش‌های خستگی ناپذیری ایشان را در عرصه ملی، استانی و شهرستانی ملاحظه می‌فرمایید. امیدوارم بیش از پیش موفق باشند و بتوانند خدمات بیشتری به حوزه انتخابیه و استان خودشان داشته باشند.

تشکر تاجگردون از محمدی‌تبار

وی گفت:در پایان از همه ریش سفیدان و معتمدان و همه عزیزان و کسانی که از شهرستان بویراحمد آمدند، تشکر می‌کنم و از دست‌اندرکاران این برنامه به ویژه آقای محمدی‌تبار که قسمت اعظم این برنامه بر دوش ایشان بودند، تشکر می‌کنم.
غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت همچنین گفت: از برادر عزیزم آقای محمدی‌تبار تشکر می‌کنم.
به گزارش کبنا، در این برنامه با حضور غلامرضا تاجگردون از آهنگ «میرشکار» رونمایی شد.
 


کد مطلب: 400443

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/400443/2/ضیافت-افطاری-باشتی-ها-گچسارانی-ها-مقیم-یاسوج-حضور-تاجگردون-زارع-پور-آقای-امانت-داری-خوبی-بودند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1