تاریخ انتشار
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۴۴۳
در شب 16 ماه رمضان صورت گرفت

ضیافت افطاری باشتی‌ها و گچسارانی‌ها مقیم یاسوج با حضور تاجگردون / زارع‌پور: آقای تاجگردون امانت‌داری خوبی بودند

۱۱
۴
کبنا ؛در این ضیافت افطاری هادی‌زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی و تشکر از همه حضار به جهت شرکت در این مراسم افطاری، اظهار کرد: این سومین ضیافت افطاری گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج است که از همه کسانی که قبول زحمت و در این مراسم معنوی شرکت کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
زارع‌پور در ادامه افزود: از مسوولانی که در جمع ما حضور دارند، نیز تشکر می‌کنم و از خانواده‌های شهدا، ایثارگر و جانبازان سپاسگزاریم.
وی گفت: از نماینده خستگی‌ناپذیر، پر تلاش، پیگیر و زحمتکش‌مان جناب آقای دکتر تاجگردون که این دعوت را پذیرفتند و در جمع بخشی از موکلینش حضور پیدا کردند، نیز تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: درگاه همه عبادت‌ها روزه است و این عبادت اینقدر ارزش دارد که جزء پنج ارکان دین اسلام محسوب می‌شود و در روایتی آمده که اسلام بر پنج پایه بنا شده که یکی از آنها روزه است. امیدواریم از فرصت‌های این شب‌های معنوی بیش از پیش استفاده کنیم.
زارع‌پور به رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: سالروز رحلت امام خمینی ره را به ملت ایران و شما بزرگواران تسلیت عرض می‌کنم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید؛ «ان الله یامرکم ان تودوا الامانت الی اهلها» (خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به اهلش برگردانید.) همه ماها با رأی بالا قرداد وکالت را با آقای تاجگردون منعقد کردم و ما می‌خواهیم شعادت بدهیم و بنده به عنوان عضو کوچکی از حوزه انتخابیه باشت که ایشان امانتدار خوبی برای رأی من و شماها تاکنون بودند و ایشان در عرصه وکالت و نمایندگی حقیقتاً خوش درخشیدند و شما آثار خدمات ایشان و آثار تلاش‌های خستگی ناپذیری ایشان را در عرصه ملی، استانی و شهرستانی ملاحظه می‌فرمایید. امیدوارم بیش از پیش موفق باشند و بتوانند خدمات بیشتری به حوزه انتخابیه و استان خودشان داشته باشند.

تشکر تاجگردون از محمدی‌تبار

وی گفت:در پایان از همه ریش سفیدان و معتمدان و همه عزیزان و کسانی که از شهرستان بویراحمد آمدند، تشکر می‌کنم و از دست‌اندرکاران این برنامه به ویژه آقای محمدی‌تبار که قسمت اعظم این برنامه بر دوش ایشان بودند، تشکر می‌کنم.
غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت همچنین گفت: از برادر عزیزم آقای محمدی‌تبار تشکر می‌کنم.
به گزارش کبنا، در این برنامه با حضور غلامرضا تاجگردون از آهنگ «میرشکار» رونمایی شد.
 
  • ضیافت افطاری باشتی‌ها و گچسارانی‌ها در یاسوج با حضور تاجگردون

    ضیافت افطاری باشتی‌ها و گچسارانی‌ها در یاسوج با حضور تاجگردون

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت بویراحمد
اشنا
United States
جناب ف.خیلی بیکارند همه جا دنبال نماینده راه میرفته میره
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای مردم ما که با یه غذایی فکر میکنن همه مشکلات حل شده
Iran, Islamic Republic of
به .. کیه؟گفت :..حکایت اینا هم حکایت همین .ت.زارع پور از تاجگردون تعریف نکنه،پس . از تاجگردون تعریف کنه؟!
بویراحمدی
Canada
من در تعجبم از مردم بویراحمد که این همه خود را خوار و‌ک‌وچیک میکنن در این تصاویر بودند مدیران و‌مردمی از بویراحمد و‌کهگیلویه که فقط برای سیاهی لشکر دعوت سده بودند
جناب اقای تاجگردون اگر راست میگوید و‌در فکر همه مردم استان است بگوید تا حالا چند نفر از غیر همشهری های خود را حمایت کرده تا پست و حایگاهی بگیرند
به نظر می رسداین رفتارها فقط برای بزرگ نمایی است و‌مر م دیگر شهرستانها از جمله بویراحمد هم کورکو انه به این محالس لبیک می گویند
همه این برنامه ها مبهم به نظر می رسد و‌اگر تاجگردون راست میگوید و هدفش طایفه گری نیست فقط یک نفر از بویراحمد را نام‌ببرد که باعث ارتقای ان شده است و بنده روشن شوم که این برنامه ها شوی تبلیغات نیست
جالب هست مدیرانی چون تقوی ثبت احوال و پاسره اب و فاضلاب و..... هستن و مردم دیگر حتی در گزارشات هم یک اسم از این مسئولین نیاوردن و فقط نوشتن با همشهریان در حالی که در تصاویر نشون داده شده نصف این جماعت از بویراحمد و‌کهگیلویه و‌دنا و‌حتی نوراباد رستم هست
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بعضی از مدعوین آقا ،همسرانشون از گچساران و باشت هستن و با خانواده در مراسم شرکت کردن .بهتره رو هوا نظر ندید دوست گرامی..
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای بویراحمدی زیاد به خودت فشار نیار و ناراحت نشو.چیزی که عیان هست چه حاجت به بیانه.قطعا عملکرد مثبت تاجگردون و حسودی شماها باعث شده که شما و امثال شما اینقد ناراحت بشن و این چنین اراجیفی را مطرح نمایند.
خبر
Iran, Islamic Republic of
خوابی برو تهران نا بفهمی کجای
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
با آرزوی شفای عاجل برای دکتر گوهرگانی گل مجلس غایب
نصیر
United States
7 تصویر تکراری. از رسانه ای مثل شما بعیده این سهل انگاری
علی
Iran, Islamic Republic of
این پولها رو خرج جهیزیه چند جوان کنید که برن سر خانه بختشون
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1