تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۴۰۰۴۱۷
کبنا گزارش می‌دهد

شبی که مسوولان کهگیلویه و بویراحمد با خدا «معامله» کردند

۱
کبنا ؛همایش «جشن‌گلریزان» با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دستگاه قضا، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس، فرماندار بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، معاون سیاسی استاندار، شهردار یاسوج و جمع زیادی از مسوولان استانی، سرمایه‌گذاران و خیرین با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد یاسوج برگزار شد.
در این شب که علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آن را شب معامله با خدا می‌دانست و اظهار کرد: وظیفه همه ما این است که به زندانیان جرائم غیر عمد کمک کنیم، همه‌کسانی که خداوند به آنان فرصت و نعمت داده وظیفه دینی و شرعی است، که به این افراد کمک کنند.
وی گفت: ما اقتصادی‌ها بخشی از زندگی را معامله می‌دانیم، معامله یعنی ورود به کسب‌وکاری که از آن نفع کنیم، عقلانیت و خردورزی در اقتصاد جای اول را دارد، آنجایی که سیاه می‌بینی نباید ورود پیدا کنی و آنجایی که سود هست باید معامله کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بدون تعارف بگوییم که در این جشن گل‌ریزان معامله با خدا است، که البته معامله اقتصادی و معامله با خداوند از نظر کیفی و کمی اصلاً قابل‌سنجش نیست، وقتی خداوند می‌گویید برای کمک به دیگران 70 برابر می‌دهم یعنی واقعاً سودی می‌دهد.
وی تصریح کرد: خوشا به حال آنانی که درک و فهم معامله باخدا را دارند، افرادی که امشب کریمانه دست‌های توانمند خود را به سمت گرفتاران و مستمندان بلند کردند، این دست‌ها با خداوند معامله کرده است.

غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا که در این مراسم 10 میلیون تومان به زندانیان جرائم غیر عمد کمک کرد، اظهار کرد: ما آدم اقتصادی نیستم و وثقم بیش از این نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد 10 میلیون تومان، عزیز فیلی 10 میلیون تومان، سید محمد دلباز سرمایه‌گذار بازار بزرگ سنتی و گردشگری یاسوج 15 میلیون تومان، لهراسب باقری پتروشیمی بویراحمد و دنا 20 میلیون تومان، عظیم شفیع 25 میلیون تومان، آرش دیده‌ور پیمانکار 10 میلیون تومان، حجت‌الاسلام مزارعی 2 میلیون تومان، الماس گشتاسبی 3 میلیون تومان، محمد کاظم نظری 500 هزار تومان، اله داد محمدی مدیرعامل بانک کشاورزی یک میلیون تومان، حشمت صمیمی استانداری یک میلیون تومان، حمید و احمد تیموری هر کدام 500 هزار تومان و ... کمک کردند.

به گزارش کبنا و به گفته مدیرکل زندان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این شب 160 میلیون تومان به صورت نقدی و تعهدی جمع آوری شد که در همین شب 12 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
معامله با خدا زمانی اجر و فایده داره که با پول حلال باشه.
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا از رسیدگی های دی.مطلبی نمیذاری ترس داری یا اجازه بهت نمیدن! پرونده که متهم همه چیزو قبول داره اما بخاطر اینکه. بدن میگم ماه بعد میذاریم تو نوبت ماه بعد که مراجعه میکنی میگن ماه بعد نوبته یکسال ک پروندم با وجود اینکه متهم همه چیز روز اول قبول کرده اما هنوز تو اتاق ه.دهدشت دست بدست میچرخه و حکم صادر نشده!
Iran, Islamic Republic of
ترسو بدبخت
Iran, Islamic Republic of
حتما باید مبلغ و اسم میدادین؟
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1