تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۴۰۰۴۱۱
نماینده شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس

احیاء فریاد مظلوم‌خواهی در اندیشه امام خمینی (ره) بود

۰
کبنا ؛غلام محمد زارعی در همایش سوگواره منطقه‌ای شعر سوگ آفتاب ویژه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: امام خمینی (ره) یک انسان الهی و انقلابی، عالم و مجتهد جامعه، رهبر سیاسی و مذهبی بود.
زارعی افزود: در وصف امام و در بیان ویژگی‌هایش شعر سرودن خیلی سخت است، و بنده اهل شعر نیستم و متأسفانه ذوق شاعری هم ندارم، اما واقعاً شاعران و اهل ادب را دوست دارم.
وی با اشاره به شعر امام خمینی (ره) گفت: امام آن زمان که این شعر را سرود حتماً بااطلاع و با اشراف بوده، امام یک انسان الهی بود. امام فرمود «سال‌ها می‌گذرد حادثه‌ها می‌آید انتظار فرج از نیمه خرداد کشم.» و چه اتفاق بزرگی شد نیمه خرداد و عمر امام که در ۱۴ خرداد و همزمان با این ایام به سرآمد.
نماینده بویراحمد و دنا اظهار داشت: امام یک اسطوره بود، کلام، راه، بیانات و موازات امام بی‌بدیل است که تاریخ سیاسی این ملت در طول تاریخ یک تحول بنیادی، اساسی و بزرگ را در این کشور به وجود آورد و مسیر نورانی و جدید را پیش پای این ملت گذاشت.
وی بیان داشت: امام بود که مجدداً مسیر شهادت را پیش پای عاشقان گذاشت، امام بود که فریاد ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی را در عصر حاضر پیش پای ملت گذاشت.
زارعی افزود: امام بود که فریاد مظلوم خواهی و رسیدگی به مظلومان و محرومان را بعد از ائمه اطهار (ع) احیا کرد، و پرچم افتخار و عزت استقلال را در این کشور قرار داد، پس در رسای امام هرچقدر شعر بگوییم و وقت بگذاریم کم است و امیدوارم که اهل‌قلم و شعر همواره پرمعناتر، قوی‌تر، با مصمم‌تر و آیینی شعرهایی را در رسای امام و در بیانات تاریخی امام که همواره با این ملت خواهد بود، بسرایند.
وی بیان داشت: اگر امام نبود قطعاً این مملکت در بین دسیسه‌ها، توطئه‌ها، فشارها و محدودیت‌های گوناگون آسیب جدی می‌دید، اما چون بنای انقلاب به دست امام تاسیس یافت، تداوم آن با خون شهدا و با حمایت و همیاری ملت استوار خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای زارع اه مردم درشرکت برق ..گرراست باشد
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1