کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گشایش نمایشگاه علوم قرآنی در یاسوج +تصاویر

8 خرداد 1397 ساعت 17:07

نمایشگاه علوم قرآنی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی گشایش یافت.


 به گزارش کبنانیوز از یاسوج، رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در این آیین، گفت: جدیدترین کتب و نرم‌افزارهای قرآنی با موضوعات متنوع برای سنین مختلف در این نمایشگاه عرضه‌شده است و مردم می‌توانند بن کتاب را با 50 درصد تخفیف دریافت کنند.
دهبانی پور اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با سراسر کشور از 8 خرداد به مدت یک هفته در شهر یاسوج پذیرای علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری دیگری در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بعد از افطار تئاتر با موضوع قرآن و عترت برگزار خواهد شد و همچنین همزمان نشست‌های تخصصی قرآن و عترت، کارگاه‌های آموزشی هنرهای تجسمی، کارگاه خوشنویسی، ایستگاه نقاشی کودک، ایستگاه قرآن بخوان، مسابقات رادیویی قرآنی، محافل انس با قرآن، دوره‌های تفسیر و تدبیر قرآنی، نمایش‌های خیابانی و پاسخگویی به مسائل شرعی را خواهیم داشت.
وی افزود: همچنین روز پنجشنبه‌شب شعر با محور ماه رمضان، قرآن و عترت و رحلت امام خمینی (ره) با حضور آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار خواهد شد.
به گزارش کبنا، ساعات بازدید از این نمایشگاه صبح از ساعت 9 تا 13 و عصر از ساعت 16 تا 23 است.
 
 
 


کد مطلب: 400350

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/400350/2/گشایش-نمایشگاه-علوم-قرآنی-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1