تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : ۴۰۰۳۲۱
در جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار؛ 

بالاخره اعضای شورای شهرستان باشت مشخص شدند

۵
۰
کبنا ؛در جلسه‌ای که به همین منظور در سالن جلسات شورای شهر باشت برگزار شد، ابتدا نادر گرامی رئیس شورای اسلامی شهر باشت با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و خیرمقدم به مهمانان جلسه، گفت: بعد از گذشت قریب به 9 ماه از انتخابات و تشکیل شورای اسلامی شهر باشت، بنا به دلایل و اختلافات شورای شهرستان باشت تشکیل نگردیده که امید است این مشکل با حضور معاون محترم استاندار و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان برطرف و شاهد تشکیل این شورا باشیم.
وی شوراهای اسلامی را شامل دو گروه پایه و فرادستی برشمرد و افزود: بر اساس این تقسیم بندی شوراهای شهر و روستا به عنوان شورای پایه و شوراهای بخش، شهرستان، استان و عالی استانه ا نیز به عنوان شورای فرادستی نامیده می‌شوند. 
گرامی با بیان اینکه کاندید شورا باید فلسفه و منطق شورا را پذیرفته و با تمکین ازآرا در صدد خدمت به مردم شهر باشت، ابراز داشت: ماهیت شورا بر پایه رأی اکثریت است و هدف از تشکیل شورای شهرستان ارائه خدمت به مردم شهرستان است ولاغیر. 
وی وظایف شورای شهرستان را فراتر از شورای روستا و شهر بیان کرد و ادامه داد: هدف از تشکیل این شورا انعکاس مشکلات شهرستان است.
گرامی ابراز امیدواری کرد با انتخاب اعضای شورای شهرستان بتوان گام مثبتی در جهت رفع مشکلات شهرستان برداشت. 
فرماندار شهرستان باشت نیز در این نشست با ابراز خرسندی از حضور معاون عمرانی استاندار، تعیین تکلیف انتخاب اعضای شورای شهرستان و همچنین بازدید از پروژه‌های عمرانی در این شهرستان را از جمله برنامه‌های سفر وی اعلام کرد و ابراز امیدواری کرد که خروجی این جلسه به انتخاب اعضای شورای شهرستان بینجامد. 
سیدمسعود حسینی تعامل و همکاری اعضای شورای شهر را خواستار شد و گفت: انتظار است طرفین در جهت رفع این موضوع گام بردارند و با ذهن‌های خالی از مسائل اتفاق افتاده در جلسات گذشته در این نشست تنها به مصلحت شهرستان بیندیشند. 
وی مسئولیت اعضای شورا را بسیار سنگین ارزیابی کرد و ادامه داد: در شوراهای فرادستی مسئولیت سنگین‌تر و وظایف بیشتری بر عهده اعضای شورا است که می‌طلبد با تعامل و همکاری در جهت اجرای برنامه‌ها گام برداشت. 
عزیزی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان ا نیز در این نشست شورای شهر را پارلمان محلی خواند که با تهیه برنامه و تصویب مصوبه شورا را در انجام مطلوب وظایف هماهی می‌نمایند. 
وی تصریح کرد: اگر اعضای شورا در انجام وظایف دچار تعلل شوند قطعاً شهرداری نیز در وظایف خود دچار مشکل می‌شود. 
عزیزی ابراز داشت: علی رغم تشکیل شورای شهرستان در سایر شهرستان‌های استان، متأسفانه شهرستان باشت از قافله عقب مانده لذا می‌طلبد اعضای شورا با تعامل و همدلی در جهت تشکیل این شورا در جهت رفع مشکلات شهرستان همکاری نمایند. 
وی ادامه داد: با مطرح شدن موضوع در هیئت حل اختلاف استان، استاندار محترم خواهان عدم صدور رأی شدند و این مأموریت را به معاونت محترم عمرانی واگذار کردند تا این مشکل برطرف و با انتخاب اعضای شورای شهرستان باشت گام مهمی در جهت رفع مشکلات این شهرستان برداشته شود. 
عزیزی عملکرد اعضای شورا و شهرداری باشت در مدت انجام وظایف مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: این موضوع نشان دهنده تعامل سازنده میان اعضای شورا و شهردار است. 
فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار خواستار تعامل و همدلی اعضای شورا جهت انتخاب شورای شهرستان شد و ابراز امیدواری کرد با همکاری اعضای شورا شاهد رشد و شکوفایی این شهرستان باشیم. 
گفتنی است در پایان این جلسه نادر گرامی و بهادر دارسنج از شورای اسلامی شهر باشت به عنوان اعضای شورای شهرستان انتخاب شدند. 
همچنین بعد از جلسه، فیلی معاون استاندار، عزیزی مدیرکل شهرداریها، سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت و اعضای شورای اسلامی شهر باشت با حضور در گلزار شهدای گمنام باشت ادای احترام کرده و بازدیدهایی از پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری و ساختمان بیمارستان 32 تختخوابی داشتند. معاون عمرانی استاندار در این بازدیدها قول پیگیری وهمکاری هرچه بیشتر را جهت تکمیل و راه اندازی این پروژه‌ها دادند. 
----------------------------------
خبر: فتح الله پوران پور
-----------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عملکرد اعضای شهرداری و شورا خوب است و امیدواریم بهتر از این شود
عینک دودی
Iran, Islamic Republic of
عینک دودی آقای دوربینی
دوربینی
Iran, Islamic Republic of
با دوربینی شهرتون ن مصابحه بکنین
Iran, Islamic Republic of
خداییش متاسفم از ته دل .آخ وبختم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
تابه حال آدمی به بدجنسی و ذات خراب وکینه ای مثل// به خود ندیده که برگرفته از ژن آبا واجدادی ایشان بشمار میرود...مردم خدمتگزار واقعی ودلسوز شهرشان را کاملا میشناسن..نه شماجناب که از موقعیت پیش رو جهت منافع شخصی وخانوادگی حساب ویژه باز میکنید..همه هم خوب میدانند طی چندسال گذشته چه کارهای که نکردی همچون نشست وجلسه وقسم قرآن باشوراهای روستاجهت رای دادن به همدیگه براشورا عالی که درحدواندازش نیستی ویا رای دادن جهت برکناری شهردار وقت درقبالش برادرتون را بزارن شهردار..ویا رشوه وپول گرفتن برای حمایت ازشهرداروقت که اصالت سید داشتن..وخیلی موارد دیگر...که اخیرا هم به هردر ودیواری زدی برا ابقا ریاست شورا تاجایی استفاده ابزاری کردید از یکی ازاعضای شوراکه بیماربودن...وهمه هم میدانن که طبق قانون دوعضو مخالف شما میتوانستن پیگیر نفر جایگزین برا شخص بیمار باشن ولی به حرمت قوم وطایفه وشرافت وانسانیت نکردند..البته که قطعاشما وهم کیشانتان درچنین وضعی به نفع منافع خودتان عمل میکردید....خلاصه مطلب شما مصداق بارز شعر معروف شاعر فارس زبان سعدی شیرازی هستید /..
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1