تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۰۱۹۷
با حضور جمعی از مسوولان ارشد نظامی و انتظامی

آیین بزرگداشت سوم خرداد در سپاه فتح

آمریکا فقط زبان زور می فهمد
۰
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سردار یدالله بوعلی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیج مردمی کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت سوم خرداد و با حضور جمعی از مسوولان ارشد نظامی و انتظامی در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: همواره ملت ایران به برکت قرآن و اسلام در مقابل دشمنان خود پیروز شده است، هرچند که شرایط برای آن‌ها سخت بوده، اما این ملت در سخت‌ترین شرایط هم ایستاده‌اند.
بوعلی افزود: اگر خرمشهر 34 روز مقاومت کرد، و نیروهای مردمی با دشمنان  جنگیدند، اما باافتخار خرمشهر را فتح کردند، خرمشهری که در مقابل عراق و بخش قابل‌توجهی از دولت‌های جهان قرار داشت.
وی بابیان اینکه امروز شاهد این هستیم که همان دشمنان بازهم در مقابل این سرزمین دندان‌تیز کرده‌اند، گفت: رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا برای ایران شروطی گذاشته است، به معنای آن‌که ایران نمی‌تواند از خود دفاع کند، و همچنین فناوری و موشک نداشته باشد. این شروط احمقانه‌ای که به غیرت ایرانیان برمی‌خورد.
بوعلی افزود: ایران ‌که متکی به فرهنگ شیعه‌ای است هیچ‌گاه زیر بار ننگ یک رئیس‌جمهور دیوانه نخواهد رفت.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: رئیس‌جمهور آمریکا غلط کرده که این‌جور گفته است، در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت‌شده، که آمریکا هیچ زبانی به‌جز زبان زور را نمی‌فهمد.
فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه هیچ نتیجه‌ای در اعتماد به آمریکا و اروپا نخواهد بود، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از همان اول عهدشکن بودند، و تنها مربوط به این دوره رئیس‌جمهوری نیست، بلکه این سیاست همیشگی آمریکا است.
وی افزود: سیاستمداران آمریکایی یک فرد دیوانه را رئیس‌جمهور گذاشته‌اند، تا دنیا از آن بترسد، که ایران این دغل‌بازی و کلک سیاستمداران آمریکایی را خوب می‌فهمد.
بوعلی بابیان اینکه حق همیشه پیروز است، گفت: وقتی دشمن حاضر به مذاکرات شد یعنی قدرت ندارد، اگر آمریکایی‌ها قدرت مقابله داشتند، که برای ایران شروط نمی‌گذاشتند بلکه عمل می‌کردند. اینکه می‌خواهند ما در یمن، عراق و سوریه حضور نداشته باشیم چون ما مزاحم آن‌ها هستیم. نباید هیچ‌وقت فریب دشمن را خورد.
به گزارش کبنا، در این مراسم از نرم‌افزار اندروید شهدای شاخص استان رونمایی شد، و در پایان نیز از تعدادی از خانواده‌های شهدا تجلیل به عمل آمد.
 
 
  • صبحگاه مشترک سوم خرداد در یاسوج

    صبحگاه مشترک سوم خرداد در یاسوج

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1