کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست با هیئت های ورزشی باشت

3 ظرفیت ورزشی به شهرستان باشت اضافه شد

3 خرداد 1397 ساعت 9:45

اولین جلسه رئیس جدید اداره ورزش و جوانان با هیات ورزشی شهرستان باشت در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.


مهدی عسکری در این نشست، هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی با رؤسا و عملکرد هیئت های ورزشی این شهرستان در سال 96 اعلام کرد و گفت: همه از مشکلات ورزش باشت مطلع هستیم و بنابراین نیاز است تا با تعامل و همدلی در راستای حل این مشکلات گام برداریم.
وی با بیان اینکه سیاست های تزریق بودجه به هیئت ها بر اساس عملکرد هر هیئت است، ابراز داشت: آیتم های عملکرد هیئت های ورزشی در سطح شهرستان براساس مسابقات برگزار شده، اعزام به مسابقات خارج از شهرستان، تعداد افراد بیمه شده، مکاتبات با اداره ورزش و جوانان، مکاتبات با هیئت های مربوطه در استان، برکزاری کلاس های آموزشی، پیگیری مستمر مکاتبات ، ارائه تقویم ورزشی، کسب مقام استانی و کشوری، نظم و انضباط در حضور در جلسه، میزان حضور رییس هیئت و اعضا در تمرینات رشته ورزشی مربوطه و ارائه گزارش مکتوب به مدیر اداره ورزش و جوانان مشخص می شود.
رییس جدید اداره ورزش و جوانان باشت نظارت بر هزینه کرد هیئت های ورزشی توسط بازرسی و نحوه هزینه کرد آنها را از برنامه های مهم جهت نظارت بر هیئت های ورزشی اعلام کرد و از هیئت های ورزشی خواست تا با معرفی ارکان مختلف هیئت ها، تعداد مربیان دارای کارت مربیگری به تفکیک خانم و آقا، مشخص نمودن روزها تمرین و همچنین میزان دریافتی هزینه هر هیئت ، اداره ورزش و جوانان شهرستان را در جهت برنامه ریزی برای ارتقاء ورزش باشت همراهی نمایند.
عسکری از تجهیز 3 اتاق و واگذاری آنها به هیئت های ورزشی در روزهای مختلف ذهفته نیز خبر داد و گفت: هیئت های ورزشی برنامه های خود را در ماه مبارک رمضان به این اداره اعلام نمایند.
وی بیان داشت: در راستای اعتلای ورزش شهرستان باشت دست همه دوستان را به گرمی می فشاریم اما با هر گونه کمکاری بدون مماشات برخورد می کنیم.

==============
خبر از فتح الله پوران پور
 


کد مطلب: 400181

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/400181/2/3-ظرفیت-ورزشی-شهرستان-باشت-اضافه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1