تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۴۰۰۱۸۱
در نشست با هیئت های ورزشی باشت

3 ظرفیت ورزشی به شهرستان باشت اضافه شد

۱
۰
کبنا ؛مهدی عسکری در این نشست، هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی با رؤسا و عملکرد هیئت های ورزشی این شهرستان در سال 96 اعلام کرد و گفت: همه از مشکلات ورزش باشت مطلع هستیم و بنابراین نیاز است تا با تعامل و همدلی در راستای حل این مشکلات گام برداریم.
وی با بیان اینکه سیاست های تزریق بودجه به هیئت ها بر اساس عملکرد هر هیئت است، ابراز داشت: آیتم های عملکرد هیئت های ورزشی در سطح شهرستان براساس مسابقات برگزار شده، اعزام به مسابقات خارج از شهرستان، تعداد افراد بیمه شده، مکاتبات با اداره ورزش و جوانان، مکاتبات با هیئت های مربوطه در استان، برکزاری کلاس های آموزشی، پیگیری مستمر مکاتبات ، ارائه تقویم ورزشی، کسب مقام استانی و کشوری، نظم و انضباط در حضور در جلسه، میزان حضور رییس هیئت و اعضا در تمرینات رشته ورزشی مربوطه و ارائه گزارش مکتوب به مدیر اداره ورزش و جوانان مشخص می شود.
رییس جدید اداره ورزش و جوانان باشت نظارت بر هزینه کرد هیئت های ورزشی توسط بازرسی و نحوه هزینه کرد آنها را از برنامه های مهم جهت نظارت بر هیئت های ورزشی اعلام کرد و از هیئت های ورزشی خواست تا با معرفی ارکان مختلف هیئت ها، تعداد مربیان دارای کارت مربیگری به تفکیک خانم و آقا، مشخص نمودن روزها تمرین و همچنین میزان دریافتی هزینه هر هیئت ، اداره ورزش و جوانان شهرستان را در جهت برنامه ریزی برای ارتقاء ورزش باشت همراهی نمایند.
عسکری از تجهیز 3 اتاق و واگذاری آنها به هیئت های ورزشی در روزهای مختلف ذهفته نیز خبر داد و گفت: هیئت های ورزشی برنامه های خود را در ماه مبارک رمضان به این اداره اعلام نمایند.
وی بیان داشت: در راستای اعتلای ورزش شهرستان باشت دست همه دوستان را به گرمی می فشاریم اما با هر گونه کمکاری بدون مماشات برخورد می کنیم.

==============
خبر از فتح الله پوران پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

سید محمود محمودی بیدک
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام ادب واحترام ان شاءالله با وجود فرد شایسته ای چون مهدی عسکری در ریاست اداره ورزش و جوانان باشت و همچنین روئسای هیئتها و مربیان و پیشکسوتان و ورزش دوستان شاهد پیشرفت چشم گیری در ورزش شهرستان باشت باشیم ان شاء الله
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1