تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۵
کد مطلب : ۴۰۰۱۸۰
ب احمایت موسسه سازندگی قرب کوثر؛

روستای کوه دهک خالی از سکنه باشت رنگ زندگی می‌گیرند

۳
کبنا ؛
معاون عمرانی و فنی موسسه سازندگی قرب کوثر به همراه رئیس شورای شهر باشت، رئیس ابفای روستایی، شهردار، فرماندهی سپاه ناحیه این شهرستان و معاون پشتبانی آبفای روستایی استان از چند روستای باشت که به دلیل تنش بی آبی خالی از سکنه شده‌اند سرکشی کردند.
رئیس شورای شهر باشت در بازدید از وضعیت روستاهای کوه دهک ضمن گرامی داشت یاد و خاطره 3 شهید بزرگوار این خطه شهیدپرور گفت: قریب 40 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد اما هنوز مشکل کم آبی این مناطق بر طرف نشده است.
نادر گرامی افزود: در سال‌های اخیر به دلیل بارش کم و مشکل تامین آب شرب، ساکنین این روستاها مجبور به ترک دیار خود شده‌اند که در صورت رفع این معضل خداقل 50 خانوار ساکن روستاهای کوه دهک به محل زندگی خود باز می‌گردند.
وی ضمن قدردانی از زحمات سپاه فتح و مدیر عامل موسسه حرا وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا در رفع محرومیت زدایی در سراسر کشور ادامه: داد به همت نماینده شهرستان و تلاش‌های نیروهای خدوم سپاه ناحیه باشت در 3 سال گذشته جاده دسترسی این مناطق احداث و بیش از 30 هزار اصله درخت از جمله انگور به صورت دیم کاشته شده است.
کارنامه سپاه، کارنامه‌ای موفق است در این بازدید سرهنگ پاسدار سید علی رضازاده فرمانده سپاه ناحیه باشت نیز با تاکید بر اینکه کارنامه سپاه، کارنامه‌ای موفق است گفت: سپاه با کمک نیروهای قرارگاه خاتم الانبیا در رفع محرومیت زدایی وخدمات رسانی به مردم مناطق محروم سنگ تمام گذاشته است.
وی افزود: دشمنان قسمت خورده می گویند سپاه مشغول کار اقتصادی است و بعضی فریب خوردگان هم دشمنان را همراهی می‌کنند در حالی که تمام تلاش نیروهای زحمت کش سپاه انجام کارهای عمرانی در راستای کمک به محرومین و جلب رضایت حق تعالی است.
 27 روستا آبرسانی شده‌اند
اسحاق هفتلنگی معاون پشتیبانی آبفای روستایی استان در این بازدید با اعلام اینکه به همت موسسه حرا در مدت 9 ماه 27 روستای این شهرستان آبرسانی شده است، گفت: در صورت اماده سازی طرح توجیهی، با کمک نیروهای سپاه، با اعتبار 400 میلیون تومان روستاهای کوثرک، شادگان و شاه بهرام آبرسانی می‌شوند.
وی با بیان اینکه 8 روستای پایین دره این شهرستان با بحران بی آبی مواجه هستند، اظهار کرد: اجرای تاسیسات موتورخانه، خط انتقال آب، مخزن ذخیره 300 مترمکعبی، شبکه توزیع آبرسانی و احداث چاه از نیازمندی‌های اجرا سازی طرح آبرسانی به روستاهای یادشده است.
حجت‌الاسلام گنجه‌ای نیز در این بازدید ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، برکت، مهربانی و آمرزش را از ویژگی‌های ماه میهمانی خدا برشمرد.
وی با اشاره به مشکل بی آبی مناطق فوق، افزود: امیدواریم با تلاش مسئولین، سپاه و موسسه قرب کوثر آبادانی به این روستاها برگردد.
وی با قدردانی از زحمات سپاه در محرومیت زدایی ادامه داد: به همت این عزیزان توانستیم با استفاده از یک کانکس مدرسه‌ای برای آموزش دانش آموزان این روستاها مهیا کنیم.
حجت‌الاسلام گنجه‌ای ساخت خانه عالم، مسجد، پل و پروژه دیل شهرستان را از زحمات بی شائبه نیرهای قرارگاه خاتم الانبیا دانست.
در پایان معاون عمرانی و فنی موسسه سازندگی قرب کوثر به همراه مسولین از زمین اهدا شد به مسجد بین راهی روستای بوستان بازدید کردند .
----------------------------------
خبر از فتح الله پوران پور
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چند درخت هم تو اینروستای ما بزنید دمیه دمیه نامی برگرفته از چشمه دیمه بحتیاری اب هم نداره
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1