کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور خانواده‌ها:

همایش کودکان کارمندان استانداری در یاسوج برگزار شد

28 ارديبهشت 1397 ساعت 12:37

به همت مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد همایش ویژه کودکان کارمندان استانداری در محل استانداری در یک فضای باز و مفرح برگزار شد.


آذر صفایی نیا در حاشیه این همایش، اظهار داشت: کودکان به عنوان آینده سازان جامعه در اولویت برنامه‌های فرهنگی و هنری قرار بگیرند.
وی تصریح کرد: از اساسی‌ترین دغدغه‌های امروز توجه به روند افزایشی آسیب‌های اجتماعی در بخش‌های مختلف است.
صفایی نیا بر ضرورت ترویج ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: بسترسازی برای ایجاد نشاط، آرامش و امنیت کودکان ضروری است.
این مقام مسئول هدف از اجرای این برنامه را گسترش نشاط و سرگرمی کودکان خانواده‌های شاغل در استانداری عنوان کرد و افزود: آشنایی با محیط کاری، آشنایی بهتر خانواده‌ها و فرصت در کنار هم قرار گرفتن کودکان و بروز خلاقیت‌ها از دیگر اهداف برگزاری همایش است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تجربه یک تعامل اجتماعی و نشاط بخشی از جمله خروجی‌های این نشست صمیمانه با کودکان بود.
صفایی نیا ابراز کرد: این همایش با همکاری مربیان و اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و هنرنمایی هنرمندان حوزه هنری اجرا شد.
وی با اشاره به زلزله اخیر در استان، عنوان کرد: باتوجه به فضای استرس آور و اضطرابی ایجاد شده حضور کودکان در این محیط‌ها موجب تلطیف روحیه آن‌ها می‌شود و امید است چنین برنامه‌هایی در آینده برای کودکان مناطق مختلف استان برگزار شود.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری ضمن تشکر از همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش، اظهار داشت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان 150 جلد کتاب به کودکان اهدا کرد، و همچنین نمایش عروسکی و مسابقه نقاشی به همت این سازمان برگزار شد.
برگزاری مسابقه نقاشی، شعرخوانی کودکان، نمایش عروسکی، قصه گویی، کاشت نهال و کتابخوانی از جمله برنامه‌های اجرا شده در این همایش بود.
در پایان با هدف ارتقاء دانش زیست محیطی کودکان و نقش آنها در حفاظت از طبیعت کودکان به پاکسازی پارک محوطه استانداری از زباله‌های همایش پرداختند.


کد مطلب: 400045

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/400045/2/همایش-کودکان-کارمندان-استانداری-یاسوج-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1