تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۳۵۰۹۱

همایش تجلیل از کارگران شهرداری دوگنبدان / از توصیه جدید «تاجگردون» به شورای شهر دوگنبدان / غیبت معنادار عضو شورای شهر(+تصاویر)

۲۵
۰
کبنا ؛به مناسبت  روز جهانی کار و کارگر همایش تجلیل از کارگران شهرداری دوگنبدان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، شهردارو اعضای شورای شهر دوگنبدان، مدیرکل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد ، جمعی از روسای ادارات و پرسنل و کارگران  شهرداری در باشگاه فرهنگیان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، در این مراسم نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  با گرامیداشت روز کارگر و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: کارگران قشر زحمتکش و محترمی هستند که چرخ‌های خدمات شهری توسط این قشر چرخانده می‌شود.
غلامرضا تاجگردون افزود: بی شک همه مسوولین نظام از شرایط سخت و طاقت فرسای کار برای شما کارگران عزیز اطلاع دارند و این قشر زحمت کش و دلسوز جامعه هستند.
وی با اشاره به اینکه همه واقفیم که رکن اساسی کار و تولید، کارگران هستند، بیان داشت: گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه کارگران شریف و مؤمن ایران اسلامی، فرصتی شد تا زحمات بی بدیل این عزیزان را ارج نهیم.
تاجگردون افزود: همه مردم و مسئولان نظام وظیفه دارند در این روز نسبت به این قشر زحمت‌کش و فداکار که با صرف انرژی‌های خویش موتور تولید، کشاورزی و صنعت را به حرکت درآورده سر تعظیم فرود آورد.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه کار و کارگری در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای بر خوردار است، افزود: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند، بی‌شک حیات ملت، جامعه و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی بر گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ ورزی کارگران است.
تاجگردون تاکید کرد: مجموعه شهرداری و اعضای شورا ی شهر باید با یکدیگر تعامل داشته و از هم حمایت کنند.
وی با تاکید بر ضرورت این دو مجموعه گفت: شکی نیست که باید بین شهرداری و شوراها ارتباط خوبی وجود داشته باشد چرا که این ارتباط در نهایت منجر به حل بسیاری از مشکلات شهروندان و شهرها خواهد شد.
تاجگردون با بیان اینکه هر پروژه‌ای که مشکلات شهروندان را رفع کند، انسان محور است، افزود: فصل، فصل کار و تلاش است و باید با استفاده بهینه از زمان ، اجرای بدون وقفه پروژه های عمرانی ، سرعت خدمت رسانی به شهروندان را تسریع کرد.
نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به این‌که باید مسیر تاثیرگذاری شهروندان، در برنامه‌های عمرانی شهر فراهم گردد، گفت : در این راستا اولین گام  کیفیت بخشی بیشتر به اجرای پروژه های عمرانیست.
تاجگردون در پایان عنوان کرد: در این موقع که قطار پیشرفت و توسعه و عمران  شهری بر روی ریل توسعه قرار گرفته است توصیه می کنم با همدلی و اتحاد هر آنچه از قبل باعث حتی ذره ای کدورت بوده  را فراموش کنیم  و خواهش من این است  برای یک سال فضا را آرام کنید تا با همت و تلاش و آرامش خاطر، شهردار و شورای شهر با همدلی و هم فکری به شهروندان خدمت کنید و انتظار دارم به میمنت این ایام عزیز از این ساعت این آرامش را همشهریانم احساس و کامشان شیرین گردد.
در این همایش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز جهانی کارگر یادمانی است برای ارج نهادن به زحمات کارگران است.
پروانه نیک مرام با بیان اینکه روز جهانی کارگر نماد و نشان و فریاد دادخواهانی است که ساعات کاری آنها از ۱۰ساعت به ۸ ساعت کاهش داشته باشد تا از مزایا و حقوق بهتری بهره ببرند، افزود: چرا که شما کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستید.
مدیرکل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمدادامه داد:  رتبه و درجه کارگر آنقدر مهم و بالا است که پیامبر بر دستان کارگران بوسه می‌زند.
نیک‌مرام با اشاره به کارفرمایان عنوان کرد: کارفرمایان نباید از تلاش و کوشش  این قشر کارگر غافل بمانند.
وی با بیان اینکه کارگران و کارفرمایان بازوان اقتصاد دولت در زمینه تولید و توسعه هستند، ابراز کرد:  بسیاری از کارفرمایان امروز کارگران دیروز بوده بوده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد  بیان کد: افتخار می‌کنم که کارگر هستم  ودر جامعه کارگری مشغول به فعالیت هستم.
وی  با اشاره به اینکه چرخه تولید و اقتصاد در کشور به دستان کارگران به حرکت در خواهد آمد ، گفت:  با حرکت درآمدن چرخه تولید موجب رونق اقتصادی و شکوفایی کشور خواهد شد.
نیک‌مرام  با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی ابراز کرد:  نامگذاری امسال به حمایت از کالای ایرانی موجب شده تا بار مسوولویت شما کارگران در بالا بردن سطح کیفیت، مرغوبیت  در دست شما کارگران است.
وی ادامه داد:  الزام کردن کارفرمایان  برای ایجاد یک محیط ایمنی برای کارگران یکی دیگر از وظایفی است که بر عهده کارفرمایان است.
نیک‌مرام  اشاره به ارجاع پرونده‌ها به اداره کار گفت: در چهار سال گذشته کمترین پرونده‌ها در زمینه شکایت شهرداری‌ها به این اداره کار مربوط به شهرداری دوگنبدان است.
وی با انتقاد از کارگرانی که برگه سفید امضا را به کارفرمایان در جهت عقد قرار داد می‌دهند، بیان کرد: این کار خلاف و به ضرر کارگران است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در فروردین ماه سالجاری این قانون به تصویب رسیده است که کارفرمایان در جهت اعطا کار به کارگران حق گرفتن برگه سفید امضا را ندارند.
نیک‌مرام گفت: همچنین  بازگشت دوباره کارگران به کار که مورد قبول کارفرمایان نبوده است این قانون تصویب و در دستور کار قرار گرفته است.
در ادامه شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه امروز با دستان پرتوان کارگران هر روز خدمات این مجموعه متجلی می‌شود، تصریح کرد: توسعه شهر در گرو تلاش کارگران شهرداری بوده تا شهری آباد و پاک را برای شهروندان مهیا کنند.
مسعود ظفری خاطرنشان کرد: همه کارکنان شهرداری زحمت می‌کشند و کارگران خدمات شهری انسان‌های وارسته‌ای بوده که با اخلاص کار می‌کنند.
وی با بیان اینکه کارگران خدماتی حافظ تمیزی و پاکی شهر هستند،‌ اظهار داشت:‌ قطعاً تلاش این افراد برای شهروندان آشکار و نمایان است.
ظفری تصریح کرد: همه مجموعه شهرداری باید برای داشتن شهری شاداب و آباد تلاش کنند چون شهر امانت مردم بوده و برای حفظ و تمیزی آن کوشا باشیم.
شهردار دوگنبدان اظهار کرد: شهر صنعتی و نفت خیز دوگنبدان ۱۶۰ هکتار فضای سبز دارد که ۷۳ نیروی خدماتی و ۸۰پاکبان به خدمت رسانی مشغول هستند.
رئیس شورای شهر دوگنبدان هم در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و نیز گرامیداشت روز معلم گفت: امروز مفتخریم میزبان کارگرانی عزیزی هستیم که به صورت شبانه روزی برای تمیزی و پاکیزگی سطح شهر، تلاش و همت می نمایند که این مهم بر هیچکس پوشیده نیست.
سید ناصر حسینی اظهار داشت: امروزه کارگران نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی ، عمرانی و آبادانی هر شهری دارند و روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران پر توان و تلاشگر که با همت والای خود کار را عبادت و تلاش خود را در سر نوشت ملت و این مملکت مؤثر می داند ، تجلیل و قدردانی کرد.
حسینی گفت : روز کارگر فرصتی مغتنمی برای قدردانی از طبقه شریف کارگران است که امام راحل(ره) آنها را ستون فقرات استقلال کشور و اسطوره سرنوشت ساز و رهایی بخش از وابستگی ها و پیوستگی ها دانستند.
وی خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی دوگنبدان همیشه یار و پشتیبان کارگران بوده و از حق آنان دفاع خواهند کرد.
در پایان از ۴۰۰ کارگر زحمتکش شهرداری دوگنبدان تجلیل بعمل آمد.
گفتنی است: اعضای مخالف شهردار دوگنبدان با تاخیر به این جشن آمدند که ابتداء در انتهای سالن نشسته و بعد از دقایقی  به جلوی جایگاه آمدند.
در بین، عدم حضور رمضان عباسی و بخصوص مسلم کرمی در این جشن مشهود بود.
گزارش: حبیب قلندری

نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود و خسته نباشید جانانه خدمت شهردار پرتلاش گچساران جناب آقای دکتر ظفری عزیر
محله لبنان
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه
اقوام ها در گچساران بدنبال امتیازگیری و اشتغال جوانانشان هستند ولی برخی از آقایان قشقایی که ادعای بزرگی ایل را می کنند بدنبال برگزاری کنسرت و جشنواره قشقایی هستند. در حالیکه در این چندسال هزاران نیرو جذب شرکت ها و ادارات گچساران شده اند اما سهم قشقایی ها اندازه انگشتان یکدست نبوده
واقعا براتون متاسفم. جمع کنید بساط تان را
فرهمند
Iran, Islamic Republic of
دکتر ظفری را عشق است.
ارخلو
Iran, Islamic Republic of
موافق با کامنت گذار محله لبنان
شکم گرسنه و کنسرت و جشنواره قشقایی
جلالخالق.وای بر ما
کارگران
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعا متاسفم برای نماینده که از کارگران که تبلیغات سیاسی میکنند
چطور بفکر کارگران سد چمشیر نیستند که ۸ماه حقوق نگرفته
و ۵ماه هست بیمه ندارند ومتاسفانه رییس تامین اجتماعی گچساران هم کارشکنی میکند
کارگرا
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعا متاسفم برای نماینده که از کارگران که تبلیغات سیاسی میکنند
چطور بفکر کارگران سد چمشیر نیستند که ۸ماه حقوق نگرفته
و ۵ماه هست بیمه ندارند ومتاسفانه رییس تامین اجتماعی گچساران هم کارشکنی میکند
قیطاس
Iran, Islamic Republic of
سید ناصر فدایی داری.دوستت داریم
بی طرf
United States
ضمن تقدر وتشکر از جناب دکتر ظفری..اما ای کاش یک ذره صداقت در گفتار وکردار بعضی ازاین اقایون بود ..تا کجا این گونه نمایشات ادامه پیدا کنه خدا می دونه به این دلیل گفتم نمایش چونکه خیلی از این افردی که حضور دارند اعتقادی به کارگر وادمهای ضعیف از لحاظ مالی ندارند
Iran, Islamic Republic of
این همایش یه نفری رو کم داشت که هرچقدر نگاه کردم ندیدم اونم کسی نیست جز مهدی عباسی واقعا جای تعجب داره چطور شده که این آقا توی این همایش نبود
خومی
United States
روز انتخابات دیدم که این اعضای شورایی که در جلسه حضور دارند چطوری رای جم کردن .والان دم از روز کارگر می زنند ..خدایا فقط خودت رحم به هممون بکن
شهروند گچ
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون حناتون دیگه رنگی نداره
شهروند
Netherlands
سلام‌جای مسلم کرمی اصلاح طلب و طرفدار سرسخت تاجگردون خالیست
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
مشکل و گرفتاری قشقاییهای گچساران نداشتن آدمهای بزرگ و بزرگبین و شجاع و متعصب و نترس میباشد،نداشتن بزرگانی همچون بهمن بیگی ها که با تمام جان و دل دنبال مشکلات مردم قشقایی باشن نه مانند امروزی ها که نان به نرخ روزی خوری بیش نیستند
آرو
Iran, Islamic Republic of
روز کار گر مبارک باد،جناب دکتر ظفری خسته نباشید،خدا قوت،امیدوارم که همیشه سلامت و تندرست باشید.
علی
Romania
واقعا تاسف داره مدیرکل کارکه تاگچسارانه میگه گچسارانی ام تایاسوجه میگه چنارسونی ام .......
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تقدیر تشکر از شهردار محترم جناب دکتر ظفری که الحق انصاف نگاه ویژه ی ب این قشر زحمت کش داره ،و همچنین یه خسته نباشید خدمت دکتر تاجگردون نماینده فعال و پر تلاش مون
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیرکل عزیز خانم نیک مرام ،،،، واقعان پرتلاش
باشت و باوی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مسلم کرمی نماد واقعی اصلاحطبان جوان گچساران
United States
من نمبدونم خانم نیک مرام مدیرکل هستش چرا ... باهاش صندلی جلو میشینه
پورفتحی
Norway
کارت تموم ب امید خدا تاجگردون
اسی
این خانم ...... مگه معاون شورا نیست پس چرا با لباس اداری نیومده مگه جشن ... با این تیپ اومده
ر
Iran, Islamic Republic of
خانم زارعیان ممنون که بفکر شهرستان گچساران هستید.
كارگر
Iran, Islamic Republic of
احساس شور و شعف زیادی به همه ما کارگران شهرداری داد زنده باد دکتر ظفری
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
درودبرمهندس مسلم کرمی مردپاک وباصداقت دوستت داریم
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مطمین باش دور آخری هست که رفتی مجلس
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1