کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دانشگاه آزادی‌ها با آیت‌الله ملک‌حسینی دیدار کردند (+تصاویر)

23 فروردين 1397 ساعت 0:58


 
دیدار نوروزی هیات رئیسه، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری صبح در محل حوزه علمیه برادران یاسوج برگزار شد.
جانی‌پور در این جلسه ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سعادت و خوشبختی در سال نو خلاصه‌ای از عملکرد دانشگاه آزاد استان و نقش فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی آن در استان را بیان کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: دانشگاه آزاد از بدو تاسیس تا کنون دارای فراز و نشیب‌های بوده است ودر مسائل منطقه‌ای نیز همیشه از پشتیبانی و حمایت نماینده ولی فقیه برخوردار بوده و هست و برای پیشبرد اهداف و موفقیت در رسالت دانشگاه نیازمند مساعدت و رهنمودهای این ملجا و مامن می‌باشیم.
 
آیت‌الله ملک حسینی در این جلسه ضمن خوش آمد گویی و تبریک سال جدید، افزود: در دعای تحویل سال تحول در ابصار که دیدن درونی و تحول قلب که ناظر بر احساس است ذکر شده و از خدای بزرگ این تحولات را برایتان آرزو می‌کنم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بهار و اعتدال ربیعی خدا برای اینست که در حوزه اندیشه و احساس از طبیعت الهام بگیریم.
نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: طبیعت نور را از خورشید و رطوبت را از محیط می‌گیرد و ثمره و نتیجه‌ای می‌دهد، انسان نیز باید گوهر وجود خود را پنهان نکند تا موجب فرسودگی نشود،
و با الهام گرفتن از طبیعت از ظرفیت‌های درونی خود استفاده و خود را احیا کند.
وی اضافه کرد: علم همراه با حلم و دانش همراه با اندیشه و ارزش به بهار خودش می‌رسد. شکوفایی حقیقی زمانی اتفاق می افتد که عقل بر علم و اندیشه بر دانش حاکم شود.


کد مطلب: 330401

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/330401/2/دانشگاه-آزادی-ها-آیت-الله-ملک-حسینی-دیدار-کردند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1