کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل از «پدران آسمانی» در یاسوج / مرگ فرهنگی از تبعات فضای مجازی است (+تصاویر)

22 فروردين 1397 ساعت 16:07


امام‌جمعه دهدشت گفت: امروز در کنار شهدا آمده‌ایم، تا با شهدا بیعت کنیم، و با آرمان‌های شهدا پیمان ببندیم، و تا وقتی که هستیم نباید از آرمان‌های شهدا دست‌برداریم.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امام‌جمعه دهدشت در آیین تجلیل از پدران آسمانی که با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: انسان‌هایی زیادی در جامعه هستند که زندگی حیوانی دارند، مرگ و زندگی این افراد در مسیر شیطان قرار می‌گیرد و در مسیر خوشحالی نفسانی قرار می‌گیرند.
حسینی در ادامه افزود: افرادی که فقط در فضای مجازی سیر دارند، دچار مرگ فرهنگی می‌شوند، آن فرد دیگر انسان نیست، انسانی که دچار نفس حیوانی است گمراه‌تر از حیوان‌ها هستند و مسیر زندگی این افراد در راستای احیای ارزش‌ها نبوده است.
وی تصریح کرد: با ورود فضای مجازی به زندگی و اجتماع، ممکن است در شناخت فرهنگ و ارزش‌ها دچار تردید شویم.
وی بابیان اینکه شهدا زنده هستند، گفت: انسانی که چشم بصیرت دارد و آگاه است، می‌داند که شهدا چه جایگاهی در نزد پروردگار و جامعه دارد.
امام‌جمعه شهر دهدشت بابیان اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایید که امامزادگان در زمان حال دارای ارزش‌های مادی و معنوی فراوانی هستند و نقش‌های تأثیرگذاری را بر روی فرهنگ، اتحاد، رویارویی مردم و دین را ایفا می‌نمایند، گفت: شهدای هم در زمان حال دارای ارزش‌های معنوی فراوانی هستند و مقام والایی دارند که باید در راستای آرمان‌های شهدا قدم برداریم.
وی اظهار داشت: بزرگ‌ترین سرمایه جان آدمی است، باید از خود پرسید که آیا تا به امروز وظیفه خود را به‌عنوان یک انسان به‌خوبی انجام داده‌ایم؟ آیا از سرمایه‌ی شهدا و ارزش‌های دینی حفاظت کرده‌ایم؟ امروز وضعیت ما در جامعه چگونه است؟
وی بیان داشت: به‌راحتی نباید بگذاریم که باورهای دینی به دستان دشمنان اسلام و جامعه بیفتد و از بین برود. مسئولین، طلاب و همه اقشار مردم موظف هستیم که از این دستاوردهای بزرگ اسلامی دفاع کنیم و حتی نباید با سازش آسوده بنشینیم و مشاهده کنیم که ارزش‌های دینی و معنوی نظام و انقلاب در دست دشمنان است و وقتی‌که وضعیت خراب شود تازه به فکر حفاظت از آن باشیم.
وی تصریح کرد: دشمنان در خارج و داخل از کشور در تلاش هستند تا این ارزش‌های دینی موردتهاجم قرار گیرد.
حسینی بیان داشت: امروز در کنار شهدا آمده‌ایم، تا با شهدا بیعت کنیم، و با آرمان‌های شهدا پیمان ببندیم، و تا وقتی که هستیم، نباید از آرمان‌های شهدا دست‌برداریم.


کد مطلب: 330255

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/330255/2/تجلیل-پدران-آسمانی-یاسوج-مرگ-فرهنگی-تبعات-فضای-مجازی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1