کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های سیاسی، معتمدین و اقوام در گچساران / حضور کمرنگ بزرگان «ایل قشقایی» / غیبت چهره‌های شاخص سیاسی گچساران / یک پیشنهاد عجیب (+پاسخ فرماندار و تصاویر)

22 فروردين 1397 ساعت 9:36


فرماندار گچساران در نشست هم اندیشی تشکل‌های سیاسی، معتمدین، اقوام، سازمان‌های مردم نهاد شهرستان ضمن تقدیر از همراهی حاضرین در جلسه  اظهار داشت: همکاری احزاب، تشکل‌ها و اقوام مختلف با یکدیگر و پرهیز از تخریب، باعث رشد شهرستان خواهد شد.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به موقعیت خاص شهرستان گچساران و وجود سلایق و قومیت‌های محتلف در سطح شهرستان گفت: مردم شهرستان گچساران همواره نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن متعهد بوده‌اند و به رغم وجود اختلاف سلیقه‌ها، این منطقه همواره شاهد وحدت مثال زدنی با توجه به وجود اقوام مختلف بوده است که طی سالهای اخیر این روند روز به روز بهتر و هم گرایی بیشتر شده است.
رحیمی ابراز داشت: بخشی از امنیت جامعه در گرو اعمال و رفتار افراد آن جامعه می‌باشد که باید با استفاده از ظرفیت معتمدین و ریشسفیدان و همچنین فعالان اجتماعی به این مهم دست یافت.
وی با اشاره به اینکه دغدغه فعالان سیاسی و اجتماعی نیز حل مشکلات مردم است، اظهار داشت: از این افراد هم انتظار کمک و همفکری داریم و هرکسی که برنامه ای دارد ارایه دهد استقبال می‌کنیم.
فرماندار شهرستان گچساران با اشاره به افزایش اعتبارات شهرستان طی سالهای اخیر گفت: بهره برداری و فعالیت پروژه‌های عمرانی سطح شهرستان در همه زمینه‌های کشاورزی، عمرانی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ….. گویای تلاش مسئولین شهرستان جهت توسعه و پیشرفت گچساران است.
رحیمی  در ادامه مشاوره احزاب و تشکل‌ها را برای پیشرفت و تعالی جامعه موثر دانست و خواستار افزایش این جلسات شد.
در این نشست، نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی ضمن ارائه مطالبی درخصوص موانع و مشکلات موجود با تاکید بر همدلی و وحدت همه گروه‌های سیاسی، اجتماعی و …. راهکارهای خود را در توسعه فعالیت هاو نحوه مشارکت در توسعه و پیشرفت شهرستان ارائه کردند.
گفتنی است: این نشست حاشیه‌های هم داشت:
در این نشست یکی از معمتدین طوایف حاضر در جلسه عنوان کرد: چرا که از افراد و بزرگان طوایف چماق کش و چماقدار در انتخابات گچساران در این نشست کمتر دیده می‌شود؟ بهتر بود که از معمتدین و بزرگان این طوایف  نفرات بیشتری دعوت بیشتری می‌شد که  فرماندار گچساران در پاسخ این معمتد گفت: نباید اشتباه یک فرد را به حساب تیره، طایفه، قبیله و حتی خانواده وی نسبت داد.
حضور کمرنگ بزرگان و معمتدین و ریش سفیدان ایل قشقایی و همچنین چهره‌های شاخص احزاب و گروه‌های سیاسی (البته مشخص نشد که عدم حضور قوم بزرگ قشقایی و تشکل‌های سیاسی گچساران در این جلسه هدفمند و جهت دار بوده است یا نه) و حضور دکتر ساسان مرادی دندانپزشک نام آشنای گچسارانی دراین نشست از نکات بارز این نشست بود.
گزارش: حبیب قلندری
 
 


کد مطلب: 330148

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/330148/2/نشست-هم-اندیشی-تشکل-های-سیاسی-معتمدین-اقوام-گچساران-حضور-کمرنگ-بزرگان-ایل-قشقایی-غیبت-چهره-های-شاخص-یک-پیشنهاد-عجیب-پاسخ-فرماندار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1