تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۲۷۱۶۴

نمایشگاه موقت صنایع دستی و ستاد خدمات سفر بویراحمد افتتاح شد

۰
کبنا ؛به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان ،با حضور معاونت عمرانی استاندار،فرماندار شهرستان بویراحمد،مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان، شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج ،مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی و ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بویراحمد در یاسوج افتتاح شد.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان با شاره به اینکه مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه خدمات رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد است اظهارکرد:از دیگر اهداف این نمایشگاه معرفی محصولات صنایع دستی، ایجاد انگیزه هر چه بیشتر بین هنرمندان صنایع دستی، کمک به فروش تولیدات صنایع دستی و سهولت دسترسی مسافران به صنایع دستی و سوغات محلی استان است.
سخنگو ستاد خدمات سفر در کهگیلویه بویراحمد با بیان اینکه استان دارای قابلیت های فراوانی در زمینه گردشگری است و هر ساله بازدیدکنندگان زیادی از جاذبه های گردشگری کهگیلویه وبویراحمددیدن میکنند تصریح کرد: از۲۵اسفند تا کنون بیش از ۲۸هزار نفر از جاذبه های گردشگری استان بازدید کردند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین بازدید مربوط به شهرستان گچساران است ابرازداشت: ۱۳هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان گچساران بازدید کردند.
باقری افزود:دشتک دیل و امام زاده بی بی حکمیه (ٌص) از جمله مکان های گردشگری است که بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده استن.
 
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بویراحمد نیز گفت که این نمایشگاه دارای ۳۰ غرفه بوده و محصولات صنایع دستی شامل گلیم، جاجیم، گچمه، جاقرآنی، چرم دوزی، معرق کاری، سفال، عروسک سازی، البسه محلی، میخک و میلو به همراه سوغات محلی عسل، گردو، سیب خشک، کشمش و آلوچه در آن در معرض دید عموم قرار گرفته است.
 
محمد حسین زاده اظهار داشت: مکان برپایی این نمایشگاه فلکه جهاد یاسوج، ورودی این شهر از سمت اصفهان بوده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۳۹۶ نیز به طور شبانه روزی آماده بازدید عموم مردم و گردشگران نوروزی است.

نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1