کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مانور آمادگی استقبال از «مسافران نوروزی» برگزار شد (+تصاویر)

23 اسفند 1396 ساعت 12:58


 
مانور آمادگی استقبال از مسافران نوروزی امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند درکهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی  استاندار و دستگاهای عضو ستاد خدمات سفر استان برگزارشد.
به گزارش کبنا،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مانور بر ضرورت آمادگی و هماهنگی کامل تمامی دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد.
عزیز فیلی اظهار داشت که باید با همکاری، برنامه ریزی صحیح و اصولی زمینه های آسایش و آرامش بیش از پیش گردشگران و میهمانان نوروزی را فراهم کرد.
وی بر لزوم رعایت آداب اسلامی و نکات ایمنی و رانندگی در ایام تعطیلات نورزوی تاکید کرد و خواستار همکاری و همراهی بیش از پیش مردم با نیروهای امدادی و پلیس در ایام تعطیلات نوروزی شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز در مانور با اشاره به اینکه نروز امسال همه مسئولان با اتحاد و همدلی به دنبال ایجاد رفاه حال مسافران وگردشگران هستنداظهار داشت:همه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و گردشگران  نوروزی را دارند.
سخنگوی ستاد هماهنگی خدمات سفر کهگیلویه بویراحمد ، هدف از برگزاری این مانور را نمایش توان و آمادگی کامل نیروهای امدادی و خدماتی در سطح استان ذکر کرد.
محمود باقری تصریح کرد که میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان دبیر اجرایی و سخنگوی  ستاد خدمات سفر استان، برنامه های گسترده ای را برای اسقبال از مهمانان نوروزی در کهگیلویه و بویر احمد پیش بینی کرده است.
باقری یادآور شد که کهگیلویه و بویراحمدبا وجود ۳۰۰ جاذبه طبیعی، بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ اثر تاریخی، ۷۵۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز، مکانی مناسب برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز از آمادگی کامل این نیرو برای افزایش ضریب ایمنی جاده ها در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری خبر داد.


کد مطلب: 325462

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/325462/2/مانور-آمادگی-استقبال-مسافران-نوروزی-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1