تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۳۲۵۴۶۲

مانور آمادگی استقبال از «مسافران نوروزی» برگزار شد (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛ 
مانور آمادگی استقبال از مسافران نوروزی امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند درکهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون عمرانی  استاندار و دستگاهای عضو ستاد خدمات سفر استان برگزارشد.
به گزارش کبنا،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این مانور بر ضرورت آمادگی و هماهنگی کامل تمامی دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد.
عزیز فیلی اظهار داشت که باید با همکاری، برنامه ریزی صحیح و اصولی زمینه های آسایش و آرامش بیش از پیش گردشگران و میهمانان نوروزی را فراهم کرد.
وی بر لزوم رعایت آداب اسلامی و نکات ایمنی و رانندگی در ایام تعطیلات نورزوی تاکید کرد و خواستار همکاری و همراهی بیش از پیش مردم با نیروهای امدادی و پلیس در ایام تعطیلات نوروزی شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز در مانور با اشاره به اینکه نروز امسال همه مسئولان با اتحاد و همدلی به دنبال ایجاد رفاه حال مسافران وگردشگران هستنداظهار داشت:همه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران و گردشگران  نوروزی را دارند.
سخنگوی ستاد هماهنگی خدمات سفر کهگیلویه بویراحمد ، هدف از برگزاری این مانور را نمایش توان و آمادگی کامل نیروهای امدادی و خدماتی در سطح استان ذکر کرد.
محمود باقری تصریح کرد که میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان دبیر اجرایی و سخنگوی  ستاد خدمات سفر استان، برنامه های گسترده ای را برای اسقبال از مهمانان نوروزی در کهگیلویه و بویر احمد پیش بینی کرده است.
باقری یادآور شد که کهگیلویه و بویراحمدبا وجود ۳۰۰ جاذبه طبیعی، بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ اثر تاریخی، ۷۵۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز، مکانی مناسب برای استقبال از مسافران و میهمانان نوروزی است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز از آمادگی کامل این نیرو برای افزایش ضریب ایمنی جاده ها در ایام تعطیلات نوروزی سال جاری خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دکتر
India
درود بر این تدبیر....موفق باشید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1