کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادواره شهدای روستای «دیل» برگزار شد / از حضور متفاوت «زینل زاده» تا کنایه به «تاجگردون» (+تصاویر)

18 اسفند 1396 ساعت 0:07


یادواره ۲۶ شهید روستای دیل با حضور حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران، علیمراد جعفری نماینده اسبق گچساران و باشت، جمعی از مدیران،بسیجیان، خانواده معظم شهداء و اقشار مختلف مردم در جوار گلزار شهدای روستای دیل برگزار شد.
گفتنی است: حضور اردلان زینل زاده شهردار سابق گچساران و جمعی زیادی که او را همراهی می کردند از نکات قابل توجه  و حاشیه های این یادواره بود.
البته این یادواره حاشیه دیگری هم داشت:
مجری این یادواره درقسمتی از صحبت هایش از برگزار کنندگان همایش خانواده شهداء در گچساران  بشدت انتقاد و اظهار کرد: بعضی از مادران شهداء پیر و سالخورده و بیمار هستند که حتی قادر به آمدن بر سر مزار فرزندانشان نیستند این در حالی است که چندی پیش همایشی با نام شهداء در فضا و مکانی نامناسب در شهرستان گچساران برگزار شد که در شان و منزلت خانواده شهداء نبود و متاسفانه بعضی از افراد می خواهند از نام شهداء بهره برداری سیاسی بکنند.
هفته گذشته  برنامه ای  تحت عنوان "دیدار غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت و غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نائب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی  با خانواده‌های  شهدا و ایثارگران  در شهرستان گچساران برگزار شد که با حاشیه های مواجه شد.

 
-----------------------------------
گزارش: حبیب قلندری


کد مطلب: 323683

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/323683/2/یادواره-شهدای-روستای-دیل-برگزار-حضور-متفاوت-زینل-زاده-کنایه-تاجگردون-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1