کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال گچساران برگزار شد/ از گرفتن عکس‌های یادگاری تا بی مهری مسئولان گچساران به پیشکسوتان فوتبال (+تصاویر)

17 اسفند 1396 ساعت 20:14


آیین تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان دهه ۴۰ فوتبال گچساران با حضور جمعی از بزرگان فوتبال جنوب برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت: آیین  تجلیل از نام آوران فوتبال گچساران که در سال ۱۳۴۵ موفق شدند نائب قهرمان ایران شوند با حضور جمعی از بزرگان فوتبال جنوب برگزار شد.
بر اساس این گزارش، انجمن پیشکسوتان فوتبال گچساران در حالی  همایش تجلیل از پیشکسوتان را برگزار کرد که موفق شدند با رایزنی و هماهنگی لازم از دکتر غلامرضا صفریان پزشک جراح و سرمربی تیم فوتبال گچساران که در سال ۱۳۴۵ نایب قهرمان ایران شده بود دعوت بعمل آورد تا دکتر صفریان به همراه خانواده از آمریکا به ایران سفر و در این مراسم حضور پیدا کند
در این مراسم که از بازیکنان و مربی  تیمی که در سال ۱۳۴۵ نائب قهرمان ایران شده بودند با حضور پیشکسوتان فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان تجلیل به عمل آمد.
در این مراسم  پیشکسوتانی همچون، دکتر غلامرضا صفریان، دکتر بیژن کوه‌زاد، جمشید نصیر عباس، زاهد بهوند، راه علی عزیزی، لفته سه‌برادران،منصور ربیعه، علی سلامات، فرج شاعری، هوشنگ خواجه‌ای، ناصر بم زاده، رضا گنجاپور، حسین بهاریان، عبدالوحد بزمه، جمشید بشاگردی، نظام آزادی،  صفدر بنده، سردار سخیراوی، فریدون لقمان، مسعود دهداری، عبدالعالی بیت سیاح ، عبداکاظم دریساوی ،محمد احمدیان  که درجمع بزرگان ورزش گچساران حضور یافتند تا به این همایش بزرگ ورزشی گرمی مضاعفی ببخشند.
گفتنی است: در این همایش چیزی که به بسیار چشم می آمد عدم حضور و بی مهری مسئولان گچساران به پیشکسوتان فوتبال بود.
به گفته مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال گچساران از تمامی مدیران شهرستان برای حضور دراین همایش بزرگ دعوت بعمل آمده بود که از مسئولان فقط فرمانده انتظامی و رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران حضور داشتند. این در حالی است که در بین پیشکسوتان فوتبال، سرمایه های ارزشمند انسانی و چهره های شاخص و نخبه پزشکی، ورزشی، فرهنگی،نظامی، مهندسی و.....وجود دارد.
 
گزارش: حبیب قلندری


کد مطلب: 323544

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/323544/2/آیین-تجلیل-پیشکسوتان-فوتبال-گچساران-برگزار-گرفتن-عکس-های-یادگاری-بی-مهری-مسئولان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1