تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۳۱۶۷۴۸

گران‌فروشی در مراکز تفریحی قابل توجیه نیست / برخورد با متخلفین

۱
۰
کبنا ؛ نشست آموزشی و توجیهی مدیران و مسئولین واحدهای اقامتی، پذیرایی و مراکز تاریخی این اداره کل پیرامون موضوع نماز برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به نقش گردشگری در درآمدزایی و ایجاد اشتغال، اظهار داشت: ۱۱ درصد اشتغال دنیا در حوزه گردشگری است و ما باید تلاش کنیم سهم خود را از این اشتغال بگیریم.
وی با بیان اینکه حضور گردشگران برای استان ما یک نعمت است، افزود: هر گردشگر خارجی با ورود خود به استان بین هزار تا ۱۵۰۰ دلار هزینه می‌کند و ورود هر ۶ گردشگر به استان می‌تواند یک شغل ایجاد کند.
دبیر کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ورود گردشگر داخلی توزیع متوازن درآمدها از یک استان برخوردار به یک استان کمتر برخوردار را در پی دارد، گفت: سالیانه حدود ۳ میلیون گردشگر وارد این استان می‌شود که می‌توانیم آن را افزایش دهیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراکز ارائه خدمات گردشگری در خط مقدم برخورد با مسافران و گردشگران هستند، گفت: هر چه خدمات ارائه شده توسط این مراکز صادقانه تر و مناسب تر باشد سبب می‌شود گردشگران با رضایت خاطر بیشتری استان را ترک کنند.
باقری با اشاره به اینکه این مراکز با یک تیر چند هدف را نشانه می‌گیرند، عنوان کرد: رفتار مناسب و برقراری ارتباط موثر با گردشگران و ارائه خدمات مطلوب علاوه بر اینکه به ایجاد اشتغال و درآمدزایی در استان کمک می‌کند، نقش مهمی در معرفی فرهنگ استان به سایر نقاط کشور دارد.
وی ابراز کرد: در صورتیکه از مسافران و گردشگران به خوبی استقبال شود مشوقی برای حضور سایر گردشگران در استان خواهد بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه امکانات رفاهی لازم مانند سرویس بهداشتی باید در مراکز ارائه خدمات گردشگری وجود داشته باشد، گفت: نصب بنرهای خوش آمدگویی و تبریک سال نو برای هر واحد اجباری است.
باقری افزود: در هر واحد صنفی باید فضای مناسبی برای اقامه نماز وجود داشته باشد و در این مورد هیچ بهانه ای قابل قبول نیست.
وی با بیان اینکه نرخ‌های مراکز مختلف نیز مشخص و اعلام شده و در این رابطه هیچگونه گرانفروشی قابل توجیه نیست، گفت: واحدهای ارائه خدمات گردشگری در ارائه غذای سالم به گردشگران و مردم دقت کرده و رعایت بهداشت را به عنوان یک اصل اساسی مد نظر قرار دهند.
دبیر کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه واحدهای ارائه خدمات گردشگری باید از به‌کارگیری نیروهای اتباع خارجی خوددداری کنند، ابراز کرد: این واحدها نسبت به تمدید کارت سلامت پرسنل خود اقدام کرده و انضباط کاری را در واحد تحت نظر خود رعایت کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان قاسمی
India
درود بر اقتدار شما
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1