کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیین گرامیداشت دهه فجر، تجلیل از خیرین جراحی پلاستیک و روز پرستار در گچساران(+حاشیه ها و تصاویر)

22 بهمن 1396 ساعت 7:55


اختتامیه و تجلیل از خیرین جراحی پلاستیک موسسه مرهم، گرامیداشت دهه مبارک فجر و روز پرستار با حضورغلامرضا تاجگردون نماینده مردم و گچساران  و باشت، عبدالرحیم رحیمی فرماندار، اورنگ ایلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، هایده حافظ قرآن مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان، پردیس بخشایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه(س) گچساران، هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز، مسعود ظفری شهردار دوگنبدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی  در تالار آزادی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
سرپرست تیم جراحان پلاستیک با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد:  از مسئولان استانی و شهرستانی که شرایط بسیار خوب را برای حضور گروه جراحان پلاستیک را در این استان را فراهم کردند تقدیر و تشکر می کنم.
پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی با بیان اینکه از ابتدای حضور ما  در این چند روزدر شهرستان گچساران همکاری‌های خوبی صورت گرفته است، گفت: بیش از  یک هزار نفر از افراد محروم مناطق استان که از بیماری مادر زادی شکاف کام و لب رنج می‌برند از طریق سامانه‌ای که راه اندازی شده است ویزیت شده‌اند.
کلانتر هرمزی با اشاره به اینکه  روزانه  بیش از ۲۰ عمل جراحی در بیمارستان شهید رجایی گچساران توسط تیم فوق تخصص جراحان پلاستیک و ترمیمی صورت می‌گرفت، عنوان کرد:  در این مدت تعداد ۷۵ نفراز افراد بیمار مادر زادی شکاف کام و لب  در این بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد:  در سال ۱۳۸۷ با یک تیم پنج نفره فعالیت خود را شروع کرده و تا به امروز با یک تیم ۵۵ نفر از بزرگترین گروه خیر جراحان پلاستیک و ترمیمی را در دنیا تشکیل داده‌ایم.
پرفسور کلانتر هرمزی اذعان کرد: بزرگترین تیم خیر جراحان پلاستیک در دنیا تنها ۱۰نفر هستند اما ما با یک گروه ۵۵ نفره بزرگترین گروه خیر جراحان پلاستیک و ترمیمی در دنیا هستیم.
وی  با اشاره به افراد خیر فوق تخصص جراحان پلاستیک و ترمیمی خود گفت: این افراد از هفت دانشگاه برتر کشور هستند که  همگان دارای رتبه ممتازکشوری هستند.
پرفسور کلانتر هرمزی  با بیان اینکه از ابتدای فعالیت خود تا کنون به ۲۱ استان و مناطق محروم کشور سفر کرده‌اند، عنوان کرد: از مجموع این تعداد سفرها بیش از ۱۵ هزار نفر را در کشور ویزیت  کرده‌ایم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد چهار هزار و ۵۰۰نفر از افراد بیماری مادر زادی شکاف کام و لب توسط این تیم خیر فوق تخصص جراح پلاستیک انجام گرفته، ابراز کرد: تعداد ۳ هزار نفر در مرکز کشور و تعداد یک هزار و ۵۰۰نفر در مناطق مختلف محروم این کشور توسط این تیم پزشکی عمل انجام گرفته است.
پرفسور کلانتر هرمزی  در ادامه با اشاره به استان محروم کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این چند روز تعداد یک هزار نفر از سوی سامانه اینترنتی ویزیت و تعداد ۷۵ نفر از بیماران مادرزادی شکاف کام و لب تحت عمل جراحی قرار گرفتند که این رقم یک رکورد برای دانشگاه علوم پزشکی به شمار می‌آید.
وی  اظهار کرد:  عمل شکاف کام و لب در این استان به عنوان یک رکورد  برای دیگر استان‌های همجوار  خود به شمار می‌آید.
پرفسور کلانتر هرمزی  با بیان اینکه این دومین سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: در سال ۹۱ که اولین سفر ما به این استان بود بیش از یک هزار و ۵۶۰ نفر از طریق سامانه ویزیت شدند.
سرپرست موسسه مرهم تصریح کرد: در این مدت تعداد ۵۰۰ نفر با حضور در تهران و یا از طریق سامانه‌ای که راه‌اندازی شده بود در بیمارستان شهید بهشتی تحت عمل جراحی شکاف کام و لب قرار گرفتند.
پرفسور کلانتر هرمزی عنوان کرد: امسال نیز در دومین سفر ما به این استان و به میزبانی شهرستان گچساران تعداد یک هزار و ۱۰۰ نفر از سوی سامانه‌ اینترنتی ویزیت و تعداد ۷۵ نفر تحت عمل جراحی در بیمارستان شهید رجایی قرار گرفتند.
وی در ادامه با اشاره به حضور خود در این استان گفت: یک جوان ۱۹ ساله به نام محمد علی کیانی که خود فرزند این استان و خطه بویراحمد است موجب شد که ما برای دومین بار به این استان سفر کرده و افراد محروم مناطق مختلف این استان که از این بیماری رنج می‌برند ویزیت و درمان کنیم.
پرفسور کلانتر هرمزی خاطر نشان کرد: از سوی پدر محمد علی کیانی ۱۱ هکتار زمین برای احداث  یک مرکز بزرگ درمانی که دارای بخش های مختلف تفریحی، اسکان و .... اهداء شده است.


کد مطلب: 315826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/315826/2/آیین-گرامیداشت-دهه-فجر-تجلیل-خیرین-جراحی-پلاستیک-روز-پرستار-گچساران-حاشیه-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1