کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پذیرایی مدرن با طعم ایرانی در رستوران خوشه گندم گچساران(+تصاویر)

21 مهر 1396 ساعت 20:55


مدیر مجموعه پذیرایی تشریفاتی خوشه گندم گفت: رستوران داری و تهیه ی غذای با کیفیت و متنوع در کنار معرفی شایسته ی فرهنگ غذایی در ایران به مردم جهان، یکی از مولفه های مهم در پیشبرد صنعت گردشگری به شمار می آید. همچنین صرف غذا در یک رستوران ، کافی شاپ و … میتواند فرصتی برای در کنار یکدیگر قرار گرفتن و شاد بودن و گپ زدن باشد چرا که در چنین فضا و محیطی پر نشاط و پر جنب و جوش، انرژی ما و فرزندانمان را بالا می برد و شب شادی را برای ما فراهم می کند.

سید شهاب پورالحسینی اظهار کرد: با هدف حفظ کیفیت غذا، نو آوری و جلب رضایت مشتریان ، ایجاد یک مجموعه غذایی و ارائه یک غذای خوب و سالم در محیطی شاد این فضا را با مدد از حضرت حق و بهره گیری از دانش فنی روز دنیا و بهره مندی از کادری متخصص و مجرب با هدف حفظ بهداشت – سلامت و کیفیت غذا، نو آوری و جلب رضایت مشتریان درمحل انتهای جاده پازنان – قبل از میدان کمربندی گچساران افتتاح کرد و پا به این عرصه نهاد.

مدیر این مجموعه در گفتگو با امید ملت ، اظهار داشت : مجموعه پذیرایی خوشه گندم حاصل یک تفکرکه با هدف بهره گیری از توانمندی های داخلی این مجموعه و به منظور ارائه خدمات مناسب رفاهی به شهروندان گچسارانی و سایر مردم منطقه و کشور راه اندازی شده است .

وی افزود : مجموعه پذیرایی خوشه گندم برای ارائه خدمات مختلف از جمله برگزاری مراسم و جشن ها و پذیرایی ناهار و شام در این مکان با ظرفیت بیش از ۱۶۰ نفر را دارد .

 


پورالحسینی گفت : مجموعه پذیرایی خوشه گندم ، با ارایه تهیه و طبخ غذاهای اصیل ایرانی افزود: جمعا عملکرد ما به گونه ای است که رضایت مشتریان با ارایه غذایی سالم و خوشمزه با استفاده از بهترین و تازه ترین مواد اولیه را در بردارد و اگر از هر طیفی به این مجموعه مراجعه نمایند میتواند مطابق میلش غذا سفارش دهد .

 
مدیر مجموعه پذیرایی خوشه گندم اظهار داشت : این مجموعه آماده خدمت رسانی به شهروندان – ادارات -خانواده های محترم می باشد.

وی گفت: تخفیف ویژه به مناسبتهای خاص برای قشر جانبازان – بازنشستگاه – فرهنگیان در دستور کار این مجموعه پذیرایی است.
پورالحسینی هزینه راه اندازی این مجموعه را ۱میلیارد عنوان کرد و گفت : مجموعه پذیرایی خوشه گندم که با مساحت ۴۷۲۰ متر ایجاد شده شامل: نمازخانه ، یک سالن تشریفات “مربوط به جشن ها و مهمانی های خانوادگی ، سمینارها ، همایش ها و … ، یک سالن عمومی با فضای ۷۰متر مربع، یک سالن در طبقه دوم با فضای ۱۲۰مترمربع و طبقه همکف با ۷۰متر مربع ، یک فضای روباز در ۷۰مترمربع ، با دکوراسیون مدرن احداث شده است .


سرمایه گذار این مجموعه پذیرایی گفت: با افتتاح این مجموعه ۷ نفر جذب بازار کار شدند .
سید شهاب پورالحسینی در خاتمه از حمایتهای مردم از این مجموعه که از افتتاح تا کنون باعث پیشرفت و توسعه این مجموعه شده، تشکر کرد و افزود : مردم ما لیاقت بهترین‌ها را دارند و امیدوارم که توانسته باشیم در جهت رضایت همشهریان خود گامی برداشته باشیم.
مدیر مجموعه پذیرایی خوشه گندم همچنین از تمامی مسئولان شهرستان تشکر کرد و گفت : دوام این گونه مجموعه ها نیازمند حمایت مردم ، نهادهای دولتی و خصوصی است.

نکته قابل تامل در سرو غذاها در این مجموعه تهیه و جایگزین کردن غذاهایی با ارزش غذایی بیشتر و سالم بوده که به بهترین شکل با فضایی روح انگیز پذیرای حضور گرم و صمیمی میهمانان می باشد تا خاطره ایی ماندگار از این مجموعه به یادشان بماند.
گفتنی است احداث این گونه فضاها ایجاد تحولی بزرگ در سیمای عمومی شهر محسوب میشود و این کار به نوع خود در گچساران جای تقدیر و تشکر را دارد و راه اندازی این گونه فضاها کاری زیبنده برای زیبا سازی شهر بشمار میرود.





کد مطلب: 283605

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/283605/2/پذیرایی-مدرن-طعم-ایرانی-رستوران-خوشه-گندم-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1