کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار دوگنبدان: معابر بصورت مکانیزه نظافت می‌شود

16 مهر 1396 ساعت 23:14


.
شهردار دوگنبدان از نظافت معابر و بلوارهای اصلی سطح شهر توسط خودرو مکانیزه خبر داد.
به گزارش کبنانیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری دوگنبدان، مسعود ظفری اظهار کرد: از امروز پروسه نظافت (جاروب) معابر اصلی به‌صورت مکانیزه اجرا می‌گردد.
وی ادامه داد: دستگاه جاروب مکانیزه به‌صورت شبانه‌روزی و با برنامه‌ریزی ثابت، همه‌روزه به‌صورت منظم به نظافت میادین، بلوارها و خیابان‌های اصلی شهر می‌پردازد.
ظفری گفت: این طرح به‌منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان برنامه‌ریزی‌شده و ایمنی جان پاکبانان و سهولت کار آنان، موجب شده تا نظافت شهر در هر شرایطی با سرعت و کیفیت مناسب انجام شود.
شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه بلورهای اصلی از فلکه فرودگاه تا فلکه نرگسی هفته‌ای دو بار و سایر بلوارهای اصلی هفته‌ای یک‌بار با استفاده از جاروب‌های مکانیزه نظافت می‌شود، تصریح کرد: این کار بخشی از سلسله اقداماتی است که به‌زودی در کنار هم چهره زیبا و تمیزی را به شهر خواهند داد.
ظفری هدف از راه‌اندازی شیوه مکانیزه نظافت راه‌های اصلی درون‌شهری را زیبایی بصری و رفع آلودگی متراکم در کناره جاده عنوان کرد.
وی گفت: اولویت شهرداری دوگنبدان جلب رضایت شهروندان از خدمات ارائه‌شده توسط این نهاد است و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است امروز برای اولین بار از این جاروب‌ مکانیزه برای نظافت سطح شهر استفاده شد.


کد مطلب: 282394

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/282394/2/شهردار-دوگنبدان-معابر-بصورت-مکانیزه-نظافت-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1