کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار شهردار و شورای شهر یاسوج با خانواده شهید «اورنگ» (+تصاویر)

16 مهر 1396 ساعت 9:48


شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با خانواده شهید اورنگ اولین شهید مدافع حرم در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج در اولین گام با خانواده شهید سردار «اورنگ» اولین شهید مدافع حرم
دیدار کردند.
نستهن مقدم شهردار یاسوج در این دیدار با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، اظهار کرد: ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا است.
وی تاکید کرد: وظیفه خودم دانستم که در اولین روز کاری با خانواده شهدا دیدار داشته باشم، چرا که اگر امروز در این کشور امنیت، توسعه و پیشرفتی وجود دارد همه را مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران هستیم.
هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این دیدار با بیان اینکه سردار شهید «اورنگ» از ویژگی‌های اخلاقی ممتازی برخوردار بود، اظهار داشت: او فردی امین و صادق بود که در دفاع از حرم اهل بیت علیهم‌الاسلام به شهادت رسید و قطعاً یاد و خاطره او همیشه زنده خواهد ماند.
اکبری ادامه داد: شهدای ما قهرمانانه در راستای از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران و دین اسلام و پاسداری از حرم اهل بیت علیهم الاسلام جنگیدند و جاودان خواهند ماند.
وی افزود: تکریم خانواده‌های معظم شهدا وظیفه همه مسوولان است و بدون شک شورای اسلامی شهر و شهرداری یاسوج نیز در راستای پاسداشت خانواده‌های ایثارگران و شهدا از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.
 
 
 


کد مطلب: 282081

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/282081/2/دیدار-شهردار-شورای-شهر-یاسوج-خانواده-شهید-اورنگ-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1