کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخشش کارآفرین گچسارانی در نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز(+تصاویر)

21 مرداد 1396 ساعت 8:16


هر ساله نمایشگاه‌های بین المللی با هدف شناخت ومعرفی تولید کنندگان و مصرف کنندگان در زمینه برندهای مختلف برگزار می‌گردد. امسال نیز نمایشگاه بین المللی خودرو در شیراز از ۴ الی ۷ مرداد برگزار شد و در این نمایشگاه حضور کارآفرین جوان گچسارانی با مدیریت محمد (مهدی) کرم‌زاده آرخلو یکی از سهامداران و مدیران شرکت تولیدی برند افشین نیا ۵۹ (از بر‌ترین برندهای تولید قطعات جلوبندی خودرو در ایران) در این نمایشگاه چشم گیر و قابل توجه بود.
حضور بانوان و آقایان با لباس بومی و محلی درغرفه شرکت تولیدی برند افشین نیا در نمایشگاه بین المللی نظر هربازدید کننده‌ای را جلب و غرفه این برند خوشنام را نسبت به دیگر غرفه‌ها متمایز می‌کرد.
محمد کرم‌زاده یکی از مدیران شرکت تولیدی افشین نیا ۵۹ در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشت: این برندمفتخر به تولید صفر تا صد قطعه در داخل ایران می‌باشد و اساس و سرلوحه کار، تولید قطعه با کیفیت ایرانی برای ایرانی و صادرات می‌باشد.
کرم‌زاده افزود: امروز ما به متخصصان و مهندسان و تکنسین‌های پر تلاش ایرانی که با سعی و تلاش، در راستای بهبود کیفیت، نام این برند را سربلند و فرا گیر نموده‌اند افتخار کرده و به خود می‌بالیم.
این جوان کارآفرین کهگیلویه و بویراحمدی در پایان عنوان کرد: در صورت حمایت همه جانبه مسئولان استانی، شهرستانی، بویژه نماینده پر تلاش و دلسوز شهرستان گچساران جناب آقای دکتر تاجگردون که نگاه ویژه‌ای به اشتغال بومی دارند، این شرکت آمادگی خود را برای سرمایه گذاری و احداث کارخانه در شهرستان گچساران اعلام می‌کند.
گفتنی است: در نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز بسیاری از مسئولین استان فارس و شهر شیراز و کهگیلویه و بویراحمدی‌های مقیم شیراز از غرفه شرکت تولیدی افشین نیا ۵۹ بازدید بعمل آوردند.
 

گزارش و عکس: حبیب قلندری


کد مطلب: 266381

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/266381/2/درخشش-کارآفرین-گچسارانی-نمایشگاه-بین-المللی-خودرو-شیراز-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1