کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بگو و مگو بر سر عملکرد دولت احمدی نژاد و روحانی در شورای اداری گچساران (+تصاویر)

31 فروردين 1396 ساعت 9:48


مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مسئول امور ایثارگران استانداری، اعضای شورای تامین و مدیران ادارات شهرستان برگزار شد اظهار داشت: سهمیه ۲۵ درصد استخدامی خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در دولت گذشته عملی نشده بود از سوی دولت تدبیر و امید در حال پیگیری است.
حجت‌الاسلام پرویز ولی‌زاده با بیان اینکه خدمت رسانی به جامعه ایثارگری را از اهداف مهم دولت اعلام کرد و افزود: همه مدیران در قبال مردم و به‌ویژه خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران مسئول هستند و باید با روحیه ایثارگری به مردم خدمت کنند.
وی تصریح کرد: ۵۰۰ هزار نفر در روزهای پایانی دولت گذشته در ادارات دولتی استخدام و به کارگیری شد که از این تعداد ۵۳ هزار نفر از جامعه ایثارگران بود.
ولی‌زاده سهم استخدامی خانواده ایثارگران از این میزان استخدامی را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در صورت رعایت عدالت در استخدامی دولت گذشته مشکل بیکاری جامعه ایثارگران هم اکنون برطرف شده بود.
وی گفت: استخدام‌های خارج از ضوابط دولت دهم موجب شد دولت تدبیر و امید در استخدام فرزندان شاهد نیز با مشکل مواجه شود.
وی ابلاغ سند راهبردی ایثارگران و تشکیل شورای فرهنگ ایثار و شهادت را از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در حمایت از جامعه ایثارگران اعلام کرد و گفت: دولت یازدهم برای حمایت از ایثارگران قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را ابلاغ کرد.
این مسئول با بیان اینکه در هیچ کدام از دولت‌ها به اندازه این دولت به ایثارگران توجه نشده است، ادامه داد: در بین ریاست جمهوری گذشته فقط مرحوم هاشمی و روحانی هشت سال در جبهه بوده‌اند.
به گزارش کبنا، گفتنی است که حاشیه جلسه زمانی آغاز شد که مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری به مقایسه وضعیت اقتصادی کشور و قیمت اجناس و کالاهای ضروری در زمان دولت اصلاحات( خاتمی) و دولت مهرورزی (احمدی نژاد ) و دولت تدبیر و امید ( روحانی) پرداخت و عنوان کرد: احمدی نژاد در حالی دولت را در دست گرفت که قیمت اجناس و کالاهای ضروری نرخ متعادلی داشت اما در زمان وی قیمت اجناس و کالاهای ضروری صدها برابر شد که شاهد تورم و رکورد اقتصادی شدید و... شدیم و اقتصاد را با شرایط و وضعیت بغرنج تحویل دولت  تدبیر و امید( روحانی) داد.
در ادامه فرمانده سپاه ناحیه گچساران به سخنان مشاور و مسئول امور  ایثارگران ریاست جمهوری که در سخنانش بیان کرده‌ بود که در بین روسای جمهور کشور فقط آقایان هاشمی و روحانی سابقه حضور در جبهه و ایثارگری را دارند واکنش نشان داد و اظهار کرد: لازم می‌دانم که در ادامه سخنان حجت‌الاسلام ولی‌زاده بگویم که رهبرمعظم انقلاب امام خامنه‌ای خود نیز از بدو شروع جنگ در جبهه حق حضور داشته‌اند و ایشان از ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند.
سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب افزود: مقام معظم رهبری اولین رئیس جمهوری بودند که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و به عنوان نماینده حضرت امام خمینی در شورای عالی دفاع مقدس به عنوان یک رزمنده در جبهه‌های جنگ حضور مستمر داشته‌اند.
نورایی‌نسب خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری بارها با لباس مقدس بسیجی، سپاهی و ارتشی با حضور سبز خود موجب دلگرمی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌شد.
وی بیان کرد: خدمات مختص به نظام جمهوری اسلامی است و در ادوار گذشته نیز این خدمات به ایثارگران ارائه شده است.
نورایی‌نسب افزود:  قبل از این دولت هم این خدمات به رزمندگان در سپاه شروع شده بود و به جانبازان زیر ۲۵ درصد و زرمنده با سابقه بیش از یک سال نیز ارائه می‌شد.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران عنوان کرد: اگر ما بخواهیم خدمات دولت‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم این همان چیزی است که دشمنان می‌خواهند.
البته این پایان حاشیه جلسه شورای اداری گچساران نبود، حجت السلام پرویز خواجه زاده امام جمعه موقت گچساران یکی دیگر از کسانی بود که به سخنان این مقام کشوری واکنش نشان داد و با اشاره به داستان حضرت عیسی و یارانش با لاشه حیوان مرده، افزود: باید بگویم که انصاف هم چیز خوبی است و دولت قبلی دندان‌های سفیدی هم داشته است.
----------------------------
گزارش: حبیب قلندری
---------------------------
 

 
 
 
 
 


کد مطلب: 244393

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/244393/2/بگو-مگو-سر-عملکرد-دولت-احمدی-نژاد-روحانی-شورای-اداری-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1