کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار «جمنا»یی‌ها با آیت‌الله ملک‌حسینی (+تصاویر)

31 فروردين 1396 ساعت 0:46


اعضاء شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ملک حسینی دیدار کردند.
به گزارش کبنانیوز، شب گذشته اعضاء جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت و گو کردند.
بنا بر این گزارش در این نشست صمیمی در ابتدا حجت‌الاسلام صفدر پناهی دبیر جبهه مردمی انقلاب در استان گزارشی از روند و فعالیت های جبهه در استان ارائه داد.
در ادامه حضرت آیت الله ملک حسینی با استقبال و تشکر از حضور اعضاء شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب گفت: هر حرکتی که در بین نیروهای انقلابی برای جلوگیری از تفرقه شکل بگیرد مبارک است و از این جهت برای شکل گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تبریک می گویم ، این حرکت جبهه مردمی انقلاب باید گسترده شود و این اتحاد شکل گرفته باید همه  آحاد جامعه را در زیر چتر ولایت در بر بگیرد و همچنین همه نیروهای انقلابی باید متحد شوند و بعد از این اتحاد و شکل گیری جبهه باید از تفرقه دوری کنند، کسانی می توانند اینگونه باشند که در زیر پرچم ولایت فقیه حرکت کنند.
حضرت آیت الله ملک حسینی در ادامه افزود: اگر میگوییم خدا لعنت کند جبهه های سیاسی را ، منظور آن کسانی اند که با تشکیل جبهه به دنبال فتنه گری و فتنه انگیزی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از حضور آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: حقا آیت الله رئیسی انسانی پاک ، شایسته و تشکیلاتی است که جسارت  بسیار بزرگی دارد.
در پایان چند تن از اعضاء شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب تحلیل هایی را از فضای سیاسی و انتخاباتی جامعه ارائه دادند.


کد مطلب: 244356

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/244356/2/دیدار-جمنا-یی-ها-آیت-الله-ملک-حسینی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1