تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : ۲۰۹۹۸۴

تشکیل ستاد بحران در بیمارستان یاسوج / آخرین جزئیات تصادف اتوبوس در محور یاسوج -اقلید (+تصاویر)

۲۳
۰
کبنا ؛ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، به ریاست سید موسی خادمی ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، فرماندار بویراحمد، غلام محمد زارعی و دیگر مسئولان در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج برگزار شد.
تعداد کشته‌شدگان واژگونی اتوبوس محور اقلید به یاسوج به ۲۵ تن رسید/۲۲ نفر مصدوم شده‌اند/«نقص فنی در سیستم ترمز» علت اصلی واژگونی اتوبوس اسکانیا/انتقال ۱۸ مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج؛ حال ۸ نفر وخیم است

رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد آخرین آمار کشته‌های حادثه واژگونی اتوبوس در جاده اقلید - کاکان یاسوج را ۲۴ نفر و مجروحان حادثه را نیز ۲۳ تن ذکر کرد که در بین آنها چند کودک نیز مشاهده می‌شود.
جلال پوران‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در ساعت حدود ۸:۵۰ دقیقه در پی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ استان یاسوج مبنی بر واژگونی اتوبوس در جاده اقلید – یاسوج در ۷۰ کیلومتری یاسوج، نیروهای اورژانس ۱۱۵ با قید فوریت به این محل اعزام شدند.
وی بیان کرد اتوبوس واژگون شده حامل حدود ۴۰ زائر بوده که از یزد به مقصد کربلا حرکت می‌کردند.
پوران‌فرد تاکید کرد: اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد به محض اطلاع از این حادثه، ۷ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس خود را به محل حادثه اعزام کرد که مددجویان اورژانس ۱۱۵ یاسوج در مدت کمتر از ۲۵ دقیقه به محل حادثه رسیده و به کمک مصدومان شتافتند. هم‌اکنون جمعیت زیادی در محل بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته‌اند و مجروحان حادثه واژگونی اتوبوس زائران اربعین در حال انتقال به این بیمارستان هستند.
دکتر ذاکر سعیدی‌نژاد، رییس بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بیان این که از زمان دریافت خبر بیمارستان به حالت آماده‌باش درآمده است، گفت: همه امکانات برای مداوا و درمان مجروحان این حادثه مهیا شده و از تمام توان خود برای خدمات رسانی به مصدومان استفاده می‌کنیم.
وی افزود: اغلب کشته‌شدگان این حادثه در همان محل حادثه جان باخته‌اند.
آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با حضور در بیمارستان شهید بهشتی و عیادت مجروحان خواستار رسیدگی سریع به وضعیت مصدومان این حادثه شد.
همچنین در حال حاضر پژمان نیک‌اقبال، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در محل اوژانس بیمارستان حضور دارد و از نزدیک در حال پیگیری وضعیت مجروحان است. تعداد دیگری از مسئولان استان نیز در بیمارستان حضور یافته‌اند.
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد قربانیان واژگونی اتوبوس محور اقلید به یاسوج به ۲۵ تن رسید.

رضا چمن اظهار داشت: تا این لحظه ساعت ۱:۰۷ دقیقه بامداد چهارشنبه تعداد کشته‌شدگان اتوبوس محور اقلید به یاسوج به ۲۵ نفر رسیده است و ۲۲ نفر از مسافران نیز مجروح شده‌اند؛ البته ممکن است تعداد قربانیان این حادثه افزایش پیدا کند.

از ۲۲ مصدوم این حادثه تلخ ۱۸ مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شده‌اند که حال ۸ مصدوم نیز وخیم اعلام شده است.

به گزارش فارس؛ فرمان مرادی کمک راننده اتوبوس اسکانیا که از این حادثه جان سالم به در برده با اشاره به جزئیات این حادثه اظهار داشت: نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس علت اصلی واژگونی این اتوبوس بود.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.

 


 


 


 


 


 


 



 
 
khadmi-1 khadmi-2 khadmi-3 khadmi-4 khadmi-5 khadmi-6 khadmi-7 khadmi-8 khadmi-9 khadmi-10 khadmi-11 khadmi-12 khadmi-13 khadmi-14 khadmi-15 khadmi-16 khadmi-17
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تا کی؟
Iran, Islamic Republic of
الان فرماندار بویراحمد با اون گوشی پزشکی دقیقأ میخواد چه کار مفیدی انجام بده. ایشون وظیفه ی خودشو انجام بده خیلی بهتره تا اینکه از این حرکت های نمادین و بی نتیجه انجام بده.
Iran, Islamic Republic of
اینهمه آدم سی رفع بحران چی ایکنن، همان علوم پزشکی و اولباس رنگیل اورژانس هس کافیه، بقیه بر جاده یل ایمن کنن
Iran, Islamic Republic of
آخه جنگ بود.اگه داعش حمله میکرد اینقد کشته نمیدادیم.جون آدمها برای اتوبوس دارها ارزشی نداره.فقط آماده هستن تا رسیدن به مقصد مسافر بزنن برگردن.اصلا نمیگن ماشینو چک کنیم راننده رو عوض کنیم.بابا پایانه مسافربری نیاز به بازرس مخفی داره.کسی که عین مسافر وارد بشه حرفاشو بزنه ببین چطوری باهاش برخورد میکنن.
قائدی
Iran, Islamic Republic of
خدا همه رفتگان رابیامرزد وشفای به مصدومین حادثه واحسن بر نیروهای امداد استان
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع حدود ۱۱/۳۰دقیقه اومد.یعنی اخرین نفر
gg
Iran, Islamic Republic of
فقط مانوره
بویراحمد سرافراز
Iran, Islamic Republic of
به هر حال تلاش خوذشون رو کردن برلای نجات مصدومان
Iran, Islamic Republic of
این چه وضعیه که در جلسه ستاد بحران که هدفش رسیدگی به نجات جان مصدومان هست باید وسایل پذیرایی هم مهیا باشه!!!!!!!!!!!!!!!
کرم
Iran, Islamic Republic of
زارع با دخالتش در دولت آباد امروز مشکلی درست کرده که خدا هم نمیتونه درستش کنه ،حاج افضل دهرابپور فک کنم دیگه بسته ،دست از این کارات بردار ،برو مشکلی زندگیت رو جمع کن ،فک نکنم این زارع برا شما آب نان بشه ،جناب زارع خواهشها دیگه ارتباطتت رو با دولت اباد قطع کن،دیگه دست از این اتفاقات و این نفاقات بردار.
عزیزی
Iran, Islamic Republic of
عزیزان اتوبوس از یزد بوده وخارج از حریم استان نیز واژگون شده .
فرماندار هم چون پزشک هستند بهترین کاری که این زمان می تونست انجام بده کمک در معالجه بوده .
متاسفم برای کسانی که فقط دوست دارن انتقاد الکی کنند
Hgg
Iran, Islamic Republic of
.. همش کارشون همینه نقص فنی نقص فنی .. بی فکره .. که جون مردم میگیرین
دشت گز دریلا و گچ عوض سفارت بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ای خدااا فلونی و بهمونی چیزی از علم طبابت میدونن؟ حضور این افراد اضافی بود: استاندار. فرماندار .نماینده و دوتا سوگلی که همیشه همراهشن. بهتره گول مردم نزنیم بابا جان.... تازه تخصصی هم در رفع عیب ترمز اسکانیا ندارید... الهم صلعلی محمد و آل محمد
میرشهاب
Iran, Islamic Republic of
هیچی جلوشو نیست بخورن. حتی ی آب معدنی. فکر کنم جلسه خروجی نداشته....
پیش بهار
Iran, Islamic Republic of
باز هم آفرین بر علوم پزشکی و مدیریت با اقتدارش.
دوست
Iran, Islamic Republic of
جناب تا کی
تا کی می خواهی منفی بیاندیشی!
دکتر نظری پزشک هستند و بیش از بیست سال تجربه طبابت دارند
دیگران هم (تا کی) می خواهند بدون اندیشه لایک کنند!
جوجو
Iran, Islamic Republic of
خدایی مسئولین فقط رفتنه عکس بگیرن
یاسرهاشمی
Iran, Islamic Republic of
فر... کارکنه بهتره
دلخون
Iran, Islamic Republic of
نماینده همیشه خاموش مسولین مخالف بعداز ۵سال کی عزل میشن آخ که دلم وت خونه
حبیبی
Iran, Islamic Republic of
زارع برای مانور بود و برخی مسولین بی ربط دیگر.
ولی مسولین علوم پزشکی عالی کار کردند و نیروهاشون هم خیلی خوب تابع برنامه مدیراشون بودند. بنظر من در عمل نشون دادند که مرد روزهای سخت هستند.
احمدی
Iran, Islamic Republic of
حبیبی، احسنت گفتی شیرپاک خورده
پاسخ دوست- تا کی؟
Iran, Islamic Republic of
کامنت تا کی رو من نوشتم. در پاسخ به دوست عزیز و ضمن احترام به ایشون و عقایدشون.
دولت به اصطلاح تدبیر، چرا یک پزشک رو باید بذاره فرماندار؟ اگه معیار فرماندار بهتر بودن سواد بیشتره پزشکیه، آیا ما پزشک بهتر از ایشون نداریم؟ آیا جامعه پزشکی قبول میکنه که جوانان ما که دکتری مدیریت یا علوم سیاسی یا اقتصاد از بهترین دانشگاه های تهران دارند طبابت کنند؟ آیا مردم سلول هستند و سربازان گلبول سفید و مجرمین میکروب؟ آیا قرص هایی که برای علاج سرماخوردگی تجویز میشوند بیکاری را هم درمان می کنند؟ افزایش ۴ درصدی نرخ بیکاری استان که از سوی دولت اعلام شده با آمپول درمان می شود یا شربت گلودرد؟ آیا اگه مهندس کامپیوتر کارشناس شهرسازی نباشه و پزشک فرماندار، دانشجوی ترم آخر دکتری بهترین دانشگاه کشور که قصد داره بعد از گرفتن دکتری بره در کنکور سراسری با بچه های ۱۸ ساله امتحان بده و رشتشو تغییر بده باز هم این کار رو میکنه؟آیا وظیفه یک مدیر برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت، نظارت و تخصیص منابعه یا گرفتن نبض بیمار؟ آیا یک مدیر باید با برنامه ریزی زیرساخت حمل و نقلی و علائم در راه مانع از بروز حوادث بشه یا با مجروحین و مرده ها عکس یادگاری بندازه؟
آ
اصلاح طلب 3
Iran, Islamic Republic of
سلام.یک تصادف بزرگ با۲۲مجروح رخ داده وفرماندارکه پزشک هم هست ودرد ومشکل انهارا میبند بعنوان پزشک کمک میکند ....کاری درستر وانسانی تر از این میتونه باشه که یک عده منفی میبینن موضوع شخص فرماندار نیست موضوع شیوه قضاوت برخی هاست که به مثبت ترین کار هم گیرمیدهند وفقط بلند بد بگویند تصور کنید این تصویر فرماندار اصفهان یا یک کشور اروپایی بود اونوقت همین ها چه به به وچه چه و غبطه میخوردند که خوش بحالشان ببینید چه با کلاس هستند ...
آزادی بیان
Iran, Islamic Republic of
سلام، لطفأ اگه ممکنه درسایتتون رو تخته کنید. با تشکر.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1