کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طبق فرموده رهبری،شورای نگهبان را تضعیف کردن تضعیف نظام است/هیچ کسی حق ندارد پشت تریبون نظام به مقدسات توهین کند/به سیدقدرت خیانت کردند

6 اسفند 1394 ساعت 10:52


بهنام عکاشه، احسان دری، سجاد تقی پور، حبیب قلندری، جواد حسنی
در هوای ابری شهرشتان باشت، باران بی‌منت آخرین نطق سخنرانی خود را پیش از برگزاری انتخابات هفت اسفند را در این شهرستان برگزار کرد.
به گزارش فانوس زاگرس تاجگردون، کاندیدای انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در جمع پرشور حامیان خود در شهر باشت گفت:
** با دلی مالامال از غیرت و تعصب در طول چهار سال گذشته با خون دل و زبان خودم آنچنان که شایسته مردم باشت باوی بود عمل کرده‌ام و یک لحظه هم این شهر و مردمانش را فراموش نکرده و نخواهم کرد، همیشه در نطق و کلامم در همه جا از باشت با عزت نام برده و درد این شهر را درد ذره ذره وجود خود دانسته‌ام.
کابوس شبهای من چهره جوانان بیکار شهر باشت بوده که به من با امید رای داده و خواهند داد. یقین بدانید غلامرضا تاجگردون تا روزی که زنده است و سکان خدمت را در دست دارد از هیچ کوششی برای حل مشکلات فرزندان شما کوتاهی نخواهد کرد.
** شب و روز را بر خود حرام می‌کنم تا گوشه‌ای از درد‌های شما را آمال ببخشم و به همه نمایندگان و کسانی که قبل از من برای شهر باشت خدمت‌ها کرده‌اند از جمله حاج سید قدرت الله حسینی که با شهرستان کردن باشت کاری ماندگار را انجام داد و در تاریخ این منطقه ثبت خواهد شد درود می‌فرستم و هیچگاه بین من و آقای حسینی اختلافی نبوده است و خود او می‌داند چه کسانی در دوره قبل انتخابات به او خیانت کرده‌اند در روزهای اخر انتخابات دور قبل هیئت اجرایی سید قدرت را با تاجگردون بستند و چون من نتوانستم خواست او را انجام بدهم بین قوم و ایل اختلاف انداخت و شما سادات ایل باوی بدانید کوچک‌ترین سیاهی وجود ندارد و هرچه بین ما بوده است صداقت است.
** انتقاد می‌کنند مگر تاجگردون برای باشت چه کاری انجام داده است؟ شما که ازهمه چیز ایراد می‌گیرید آیا باشت امروز با باشت دیروز فرقی نکرده است؟ و بدانید باشت فردا نیز با باشت امروز فرق خواهد کرد، چرا انصاف به خرج نمی‌دهید؟ آیا گوشه گوشه باشت و روستاهای آن تغییری نکرده و مثل دیروز است؟
من پارک ساحلی باشت را تقدیم به همه کودکان این شهر می‌کنم و در جواب آنهایی که می‌گویند آب این پارک ساحلی را از کجا خواهی آورد می‌گویم همانگونه که ده، پانزده میلیارد تومان برای احداث این پارک آورده‌ام با آب معدنی هم که شده آب مورد نیاز را تامین خواهم کرد.
** حسرت می‌خوردم که چرا جوانان باشتی یک مکان درست ورزشی و یک چمن مصنوعی ندارند و امروز با افتخار می‌گویم زیبا‌ترین فضای ورزشی استان را در شهر باشت داریم، در چهار سال گذشته تعداد اندکی بیمارستان در کشور احداث شد که دو تا از این بیمارستان‌ها در حوزه انتخابیه من در حال احداث است و پیشرفته‌ترین و متخصص‌ترین کلینیک استان در شهر باشت قرار دارد که چون با اموال بنده احداث و دولت آن را تکمیل کرده و نام من بر سردر این کلنیک است عده‌ای ناراحت هستند.
** شما از این ناراحت هستید که نام یک بانوی خیر بر سردر سالن ورزش بانوان قرار دارد، شما تنها به اسم نگاه می‌کنید نه کارهای بزرگی که شکل گرفته است، پس از سال‌ها انتظاری کوه دهک را شکافتیم و برای گشین و سادات بیدک جاده برده شد تا آرزوی دیرینه‌شان تحقق یابد. بهترین شب زندگی من وقتی بود که توانستم مشک‌های آب را از دوش دختران باشتی بر زمین بگذارم و انتهایی‌ترین روستای باوی یعنی روستای نیمدور که محل بزرگان ایل باوی بوده است را به خاک باشت برگردانم تا دیگربین گچساران و باشت نامعلوم نباشد و امروز در همه روستاهای باوی آثار خدمت دیده می‌شود و مردم دیگر از اینکه بگویید تاجگردون کار نکرده است گول نمی‌خورند.
** آقایی که نطق می‌کنی و می‌گویی شکار حرام است و می‌رشکاری هم کار حرامی انگار درست متوجه حرفهای من نشده‌ای من گفته‌ام می‌رشکار سرمایه گذاری و آوردن پول به این دیار هستم، تو برو در پستو‌ها خودت را مشغول گوشت شکار حرام کن و من می‌روم از تهران برای این منطقه پول می‌آورم و روی دل مردم سوار می‌شوم
** اگر چهار سال پیش گفتم شب و روزم را برای خدمت به شما به کار می‌گیرم امروز با افتخار می‌گویم ایل باوی فرزندشان را صادق و پاک دیده است، سال‌ها پروژه‌ها بر زمین مانده بود و دیدید که چگونه می‌شود در مدت کوتاهی و در یک سال جمع شوند. مردم باشت باوی دلشان روشن است و آبادانی‌های صورت گرفته را می‌بینند، این ملت آگاهند و گول چپ و راست را نمی‌خورند و امروز مردم تنها خدمت را می‌خواهند.
** هر روز یک بهانه می‌آورند، اشاره می‌کنند به برخی گفتمان‌ها، ساز ارزش وغیر ارزشی می‌زنند، من را در ردیف بی‌ارزش‌ها قرار می‌دهند، می‌گویند تاجگردون بی‌دین است، ارزشی نیست، اهل نظام و ولایتی نیست، حالا هم که شورای محترم نگهبان من را تایید صلاحیت کرده است می‌گویند تحت فشار این کار را کرده است، خیلی آدم‌های بزرگ در این کشور احراز صلاحیت نشده است من که باشم که بخواهم این نهاد را تحت فشار بگذارم، مقام معظم رهبری فرمودند هر کس شورای نگهبان را تضعیف کند روبروی نظام قرار گرفته است چرا به شورای نگهبان توهین می‌کنید؟
ولله قسم اگر امروز شورای نگهبان مرا تایید نمی‌کرد هم ذره‌ای از ارزش‌های انقلاب کوتاه نمی‌آمدم. من وکیل نهادهای ارزشی نیستم اما اجازه نخواهم داد به گوشه‌ای از مقدسات نظام از بسیج و سپاه گرفته تا…کوچک‌ترین تعرضی صورت گیرد.
** برای تخریب من آمدند بحث باوی و بویراحمدی؛ ترک و لر را راه انداختند اما امروز این اقوام دیگر فریب بازی‌های شما را نخواهند خورد و با بصیرت هستند و آن‌ها خدمتگزار می‌خواهند، با این خیال که یک ترک زبان را انتخاب می‌کنند و در مقابل من قرار می‌دهند و با اختلاف انداختن باز ۲۰ سال دیگر بر دوش مردم سوار می‌شوند اما این اتفاق نخواهد افتاد زیرا دستتان رو شده ایست.
چه کلاهی به سر این ملت با دعواهای سیاسی زدید و دوختید؟ مگر این نیست که فقر و بیکاری و تبعیض و مظلومیت را گسترش داده‌اید؟ چکار کردید؟ اگر اصولگرای عزیزی امروز با افتخار می‌گوید از غلام تاجگردون حمایت می‌کنم به شما چه ربطی دارد؟ تا با من هستند بی‌ارزشی و تا با شما هستند ارزشی می‌خوانید. هر سازی زدند کوک نشد حالا افتاده‌اند به دنبال مردم و آشوب و ناسزا می‌دهند و تهدید می‌کنند. کسانی که نتوانستند باری پیش من ببندند و ببرند تا به تابلوی ورود ممنوع من برخورد کردند راه کج کردند و بدانید من رای فقرا و مظلومان را به هیچ قیمتی نخواهم فروخت.
** هیچ کسی حق ندارد پشت تریبون نظام به مقدسات توهین کند، بار‌ها صادقانه رقیبم را دعوت به مناظره کردم، به او گفتم حرفت را بزن تا بدانم جواب چه کسی را بدهم تا مردم بنوانند بهتر انتخاب کنند و اما می‌گوید هنوز حرف نزده‌ام تاجگردون ترسیده تو حرف بزن بگذار من بترسم اما فرصت تمام شد تمرین کن و چهار سال دیگر بیا حرف بزن.
رقیبم گفته است پایت را از گلیمت دراز‌تر نکن اما تو اندازه گلیم مرا نمی‌دانی و گلیم من از اینجا تا تمامی قلب ملت ایران است و نمی‌توانی گلیم مرا ببینی.
به ارزش‌های یک انسان و یک ایل توهین می‌کنی اما بدان اگر نه این بود که جوان‌ها حرف مرا گوش دادند که هیجانات خود را کنترل کنند زیرا مطمئن هستند هشت اسفند پیروز هستند بخاطر توهین‌ها و اهنت‌هایی که انجام داده‌ای تیکه کوچیکت گوشت بود. جوان‌های حامی من اسیر یاوه گویی‌های شما نمی‌شوند و حرف من را گوش می‌دهند و اخلاق را رعایت خواهند کرد.
** چشم‌هایتان را باز کنید من هر چه هستم همین هستم و هر چه می‌گویم خودم می‌گویم و نمی‌گویم مشاورانم نوشته‌اند و می‌گویند، حرف دل مردم را می‌گویم و مطمئن باشید غلام تاجگردون به هیچ اقوامی خیانت نمی‌کند، زور بیهوده نزنید زیرا مردم باور کرده‌اند که غلام تاجگردون غلام ملت و متعلق به ملت است، شما از کلمه می‌رشکار ناراحتید اما یقین بدانید هیچ دشمنی از لول برنوی می‌رشکار دور نخواهد شد.
** من با اشک چشمان مادران، چهره غم سار دختران، چشمان امیدوار جوانان، دل پربار پیران ایلم عهد بسته‌ام و عهد می‌بندم که می‌رشکار تفنگم قلمم وحنجره‌ام باشد و با قلمم برای مردم می‌رشکاری کنم و عهد می‌بندم بابت حفظ ارزش‌های دینی و مقدس نظام تا هنگامی که بر روی صندلی نمایندگی باشم ذره‌ای عدول نکنم و قانون و حقوق شهروندی را رعایت خواهم کرد و اجازه تعرض حقوق مردم را به هیچ کسی نخواهم دارد و در مقابل اهریمن ایستادگی کنم.
** اگر می‌گویم فرزند انقلاب هستم چرا خورده می‌گیرید؟ من هرچه دارم از انقلاب است و هیچگاه از ارزش‌ها فاصله نخواهم گرفت و به مبانی دینی انقلاب معتقدم و ولایت و ارزش‌ها را قبول دارم و عاشق این ملت هستم
** فاصله و اختلاف زیاد شده است و ترک و لر و باوی و بویراحمدی و همه اقوام فرزند خودشان را انتخاب کرده و به پای انتخاب خود ایستاده و من هم برای خدمت به آن‌ها کوتاهی نخواهم کرد و حالا که دیدند کار تمام است می‌گویند اصولگرا‌ها، ترک‌ها چرا می‌خواهید به تاجگردون رای دهید او قبول شود شما را فراموش خواهد کرد اما کدام یک از قشقایی‌های عزیز باور دارد من در این چهار سال در حق آن‌ها کوتاهی کرده‌ام؟
** تا روز جمعه فرصت برای تصمیم گیری است و با خودتان خلوت کنید و تصمیم درست بگیرید و اول به آیت الله ملک حسینی رای دهید و سپس اگر من را شایسته دانستید انتخاب کنید و بدانید برای طرح‌ها و وعده‌های اقتصادی که داده‌ام شعاری نبوده است و از عهده عمل به وعده‌هایم بر خواهم آمد.IMG_8208 IMG_8204 IMG_8198 IMG_8192 IMG_8194 IMG_8189 IMG_8190 IMG_8185 IMG_8186 IMG_8178 IMG_8179 IMG_8173 IMG_8176 IMG_8164 IMG_8166 IMG_8161  IMG_8162 IMG_8159 IMG_8160 IMG_8157 IMG_8158 IMG_8155 IMG_8156 IMG_8152 IMG_8154 IMG_8150 IMG_8151 IMG_8148 IMG_8149 IMG_8146 IMG_8147 IMG_8141 IMG_8145 IMG_8138 IMG_8139 IMG_8133 IMG_8129 IMG_8131 IMG_8132 IMG_8125 IMG_8123 IMG_8124 IMG_8117 IMG_8122 IMG_8114 IMG_8115 IMG_8106 IMG_8109 IMG_8103 IMG_8100 IMG_8101 IMG_8090 IMG_8095 IMG_8087 IMG_8088 IMG_8078 IMG_8086 IMG_8072 IMG_8076 IMG_8069 IMG_8071 IMG_8067 IMG_8064 IMG_8066 IMG_8060 IMG_8062 IMG_8063 IMG_8055 IMG_8058 IMG_8051 IMG_8053 IMG_8048 IMG_8049 IMG_8027


کد مطلب: 171108

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/171108/2/طبق-فرموده-رهبری-شورای-نگهبان-تضعیف-کردن-نظام-هیچ-کسی-حق-ندارد-پشت-تریبون-مقدسات-توهین-کند-سیدقدرت-خیانت-کردند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1