تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۴۰۱۲۵۰
با صدور اطلاعیه‌ای مطرح شد

اعطای جایزه تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر کهگیلویه و بویراحمد

۰
اعطای جایزه تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛«اطـــلاعـــیـه»
نام‌نویسی اعطای جایزه تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر دانشگاه‌ها همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت بنیاد ملی نخبگان به نشانی www.bmn.ir و یا سایت بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد به نشانی kb.bmn.ir مراجعه نمایند.
بر اساس اطلاعیه بنیاد ملی نخبگان دانشجویانی که در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند تا 15 مردادماه 1397 فرصت دارند به نشانی sina.bmn.ir مراجعه و نام‌نویسی کنند.
همچنین دانشجویانی که در کنکور امسال پذیرفته می‌شوند از ابتدای مهرماه می‌توانند با مراجعه به وبگاه‌های بنیاد ملی نخبگان نام‌نویسی کنند.
دانشجویانی که در این فراخوان شرکت و امتیاز لازم را کسب کنند از جایزه‌های آموزش‌یاری و پژوهش‌یاری برخوردار می‌شوند که برای دانشجویان کارشناسی ارشد مبلغ 50,000,000 ریال و دانشجویان مقطع دکتری 100,000,000 ریال در سال تحصیلی خواهد بود. دانشجویان منتخب فراخوان جایزه تحصیلی بنیاد ملی نخبگان در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند از سایر جوایز تحصیلی شامل: فن‌یاری، اعتبار پایان‌نامه و رساله، اعتبار شرکت در مجامع علمی داخلی و خارجی، اعتبار اعزام به فرصت مطالعاتی داخلی و خارجی، مجوز خروج از کشور بدون وثیقه نظام وظیفه، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه ودیعه مسکن و... برخوردار ‌شوند.
جزئیات حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان از واجدین شرایط جایزه تحصیلی به دانشجویان صاحب استعداد برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به پیوست ارسال شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1