کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

انتقادی از یک انتصاب در کهگیلویه

محمد فرهادی

2 اسفند 1397 ساعت 12:58

به‌هرحال «شهریار جمالی» از طیف «لاهوتی» مشاور شد باید زمان مشخص کند این حکم چه کارکردی مؤثری می‌تواند برای جوانان بخصوص جوانان اصلاح‌طلب منطقه در بر خواهد داشت.


ظرف هفته گذشته بود که سرپرست فرمانداری کهگیلویه پس از کش قوس‌های فراوان «شهریار جمالی» را به‌عنوان مشاور جوانان خود منصوب نمود.
این انتصاب حواشی زیادی در پی داشته است که ازیک‌طرف عده‌ای می‌گویند آقای نیکبخت خود هنوز با عنوان سرپرستی فرمانداری کهگیلویه را اداره می‌نمایید و هنوز تکلیف فرماندار شدن خودش در هاله‌ای از ابهام هست و احتمال اینکه حکمش از سوی وزارت تأیید نشود هم وجود دارد که با این فرضیه سیاسیون در حال رایزنی برای تعیین گزینه جدید هستند، حکم مشاور جوانان نیکبخت موضوعیت ندارد و بهتر بود آقای نیکبخت اجازه می‌دانند تکلیف حکم خودشان مشخص بشود و عرف این است سرپرستان هر قسمتی تا مشخص شدن وضعیت خود از صدور هرگونه حکمی خودداری می‌کنند.
از طرف دیگر عده‌ای، جمالی را دارای سابقه مشاوری یکی از کاندیداهای اصولگرای انتخابات مجلس یعنی «سید مصطفی تقوی مقدم» می‌دانند که «تقوی مقدم» بعدها در انتخابات به نفع دیگر کاندید اصولگرا یعنی «عدل هاشمی پور» نماینده کنونی کهگیلویه بزرگ انصراف داده بود که این شائبه را به وجود آورده که جمالی دیرزمانی در اردوگاه تقوی و اصولگرایان خوش‌خدمت نموده و دارای لغزش می‌باشد هرچند در انتخابات ریاست جمهوری از حامیان دولت روحانی بودند.
از طرف دیگر اینکه شهریار جمالی که نگاه قومیتی‌اش زبانزد خاص و عام است در سال‌های اخیر خود را به خاطر تفکر قومیتی به اردوگاه اصلاح‌طلبان طیف لاهوتی رسانیده جای عدالتمندی را گرفته که از طیف منطقیان در این سمت منصوب بود؛ یعنی به این تعبیر است که باز یک اصلاح‌طلب دیگر طیف لاهوتی بجای یک اصلاح‌طلب دیگر طیف منطقیانی سوار بر اریکه قدرت شده و حالا بعد از اسلام خسروی و رضا عدالتمند باید منتظر ماند تا کی جوانان طیف لاهوتی گوی سبقت را از جوانان طیف منطقیان می‌ربایند.
به‌هرحال شهریار جمالی از طیف لاهوتی مشاور نیکبخت شد باید زمان مشخص کند این حکم چه کارکردی مؤثری می‌تواند برای جوانان بخصوص جوانان اصلاح‌طلب منطقه در بر خواهد داشت.

محمد فرهادی


کد مطلب: 407338

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/article/407338/انتقادی-یک-انتصاب-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1