تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۴۰۳۰۴۵
یادداشت|

تاجگردون معصوم نیست!!؟

سید قربانعلی موسوی شیرازی
۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
تاجگردون معصوم نیست!!؟
کبنا ؛متن ارسالی
تاجگردون هم مثل خیلیها اشتباهاتی دارد، ممکن است تصمیم نابجایی هم در زمان نامناسب و مکان نامناسب گرفته باشد، معصوم که نیست عاری از خطا واشتباه باشد مثل من و شما ممکن است در مواردی اشتباه کند اما.... 
این دلیل نمی‌شود که چشم بر اینهمه پیشرفت در تمامی زمینه‌ها در شهرهای گچساران و باشت ببندیم وفقط نکاتی را مرتب در بوق وکرنا کنیم که‌ای وای وای بیداد دنیا کن فیکون شده ومسبب آن تاجگردون بوده است. 
نگاهی از سر انصاف ومروت بر اعتبارات تخصیص یافته در طول دوران نمایندگی تاجگردون حکایت از این مطلب دارد که سقف این اعتبارات از صد در صد هم گذشته البته نسبت به ایام قبل از ایشان، ویا طرح‌ها وپروژه ها یی که در زمان ایشان به بهره برداری رسیده ویا در حال اتمام است. 
من نه لیدر ایشان هستم ونه خانه‌ام در محل رای آوری تاجگردون است و نه آنقدر زمان دارم که با طمع به سمت ایشان تمایل پیدا کنم اما بر حسب وظیفه صحیح نمی‌دانم یکی از قدرتمندترین فرزندان استان را که در سطح کشور حرف برای گفتن دارد وبسیاری ازبزرگان چشم بر دستان وی دوخته‌اند تا بلکه اندکی اعتبار بیشتر به آنها اهدا نماید وما به جای حمایت قاطع از وی هر روز به بهانه ایی سعی داریم تخریب علیه اورا بیشتر نماییم. 
هرچند بعضی از این تخریب‌ها از آن کسانی است که در زمان تاجگردون پست خویش را از دست داده واز داغ دل همچنان بر طبل حاشیه می‌کوبند وبعضی هم که به طمع به سمت وی رفته بودند اما دست خالی برگشتن به تلافی امروز تخریب را پیشه کرده‌اند. 
وجود افرادی همچون تاجگردون و دکتر وکیلی وحاج عدل هاشمی ومهندس زارعی ودکتر افشانی وو وزنه اعتبار و آبروی لر را در سطح کلان سنگین‌تر می‌کند و شک نداشته باشید تخریب از میزان اعتماد به فرزندان لر می‌کاهد و اینگونه به ذهن‌ها متبادر می‌شود که لر زبانها با خودشان مشکل دارند چه برسد به دیگر اقوام وهمین می‌تواند اعتماد به دست آمده حاصل از تلاش چندین ساله برومندان وبزرگان قوم لر در سطح کشور به باد فنا رود و دودش حتماً به چشمان تخریب گران که به امید یافتن جایگاه حاشیه سازی کرده‌اند نیز خواهد رفت. 
ما اگر نمی‌توانیم مشوق مردان و زنانمان در عرصه ملی باشیم قطعاً می‌توانیم لب فرو بسته تا امثال تاجگردون برای آبادانی استان تلاش مضاعف نمایند نه اینکه بیشترین وقتشان معطوف این معضل شود که یا به فلانی پاسخ دهد ویا فلان حاشیه را تصحیح نماید. 
باور کنید این جایگاهها در سطح ملی آسان به دست نیامده که بعضی به‌راحتی سعی در مخدوش کردن آن جایگاه دارند، حاصل سالها تلاش وپشتکار در زمینه‌های مختلف است که فرزندان زاگرس به چنین جایگاههای مهمی دست یافته‌اند وبه طبع آن فرصت برای رشد دیگر برادران هم استانی ما فراهم شده است و با حمایت این بزرگان روز به روز بیشتر از زاگرس نشین ها در سطح مدیران ارشد استفاده می‌شود قطع به یقین به هنگام تایید مدیریت این فرزندان اعتبار ونظر مثبت تاجگردون و دیگر بزرگان ما باعث می‌شود که آن جایگاه نصیبشان شود و اگر ما تخریب کنیم همه فرزندان زاگرس نشین چوبش را خواهند خورد وشمای تخریب گر هم بی نصیب نخواهی بود. والسلام 
----------------------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه چرام 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
قبلاهم دوستان به چنین موضوعی اشاره داشتند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نماینده بارای مردم نماینده شده ولی ببینید این رای مردم رافقط برای فامیلهایش وبستگانش بکار برده والا ما هم به نماینده مان افتخار می کردیم چرارای مردم دادند ولی برادر نماینده پشت پرده هرکاری دوست داره انجام میده مردم حق دارند
United States
تاج گردون مبرا از اشتباه نیست چون خوی انسانی اینچنین است قطعا معصوم بودن فقط شامل فرستادگان پاک خداوند

ولی تاج گردون موجب غرور و عزت هر گچسارنی و هزر هم استانیست و امید مردمان جنوب کشور ما به داشتن چنین عزیزی افتخار میکنیم و بر خود میبالیم

البته مدتیست کامنت های اینحقیر را منتشر نمیکنید و دلیلش مبهم است
Iran, Islamic Republic of
كبنانيوز قدراين مخاطبان رابدان وهومطلبي رامنتشرنكن برادرعزيز تملق آفت رسانه است
United States
کسانی که در منطقه نیستند بگذارند مردم آگاهانه وآزادانه انتخاب کنند .
Netherlands
احسنتو
Iran, Islamic Republic of
کاش بالاخره هویت سیاسی اقای موسوی شیرازی برای مردم مشخص میشد!!!!!!!!!!!!!!!.ند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1