کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

بدعهدی دولت روحانی و پایمردی اصلاح‌طلبان بر حمایت از دولت

سیده صدیقه کشاورز

19 مرداد 1397 ساعت 16:40

جناب استاندار باسابقه گرایش اصول‌گرایی و عدم تعلق فکری به مجموعه ستاد روحانی فعالیت‌ها، تلاش‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و هزینه‌های سنگین ستاد روحانی را نادیده گرفته و باعث ناراحتی و دلخوری اصلاح‌طلبان و مجموعه ستاد دکتر روحانی به دولت و خود گردیده است.


 
الْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذا عاهَدُوا. (سوره بقره ۱۷۷)
 
پس از انتصاب جناب آقای دکتر احمدی به‌عنوان استاندار استان تا کنون شاهد عملکرد ضعیف ایشان و شعارهایی سرگرم‌کننده در خصوص انجام امور مربوط به استان درزمینهٔ اجرایی کردن پروژه‌ها و شیوه مدیریت استان و... می‌باشیم.
جناب استاندار با لحنی تحقیرآمیز به مدیران پست پرست و ترسویی که توانایی دفاع از عملکرد خود و جایگاه و شأن سرمایه انسانی استان را ندارند باعث رنجش اهالی علم، فرهنگ، نخبگان و سیاسیون شناسنامه‌دار استان گردیده‌اند که این امر سبب رکود رضایت عمومی و تشدید نارضایتی در سطح استان و ناامیدی و دلسردی مردم شریف این دیار از رأی ۹۶ به رئیس‌جمهور شده است.
جناب احمدی پس از انتخابات اردیبهشت ۹۶ و حمایت همه‌جانبه از دکتر روحانی به‌عنوان رئیس‌جمهور توسط اصلاح‌طلبان که ستاد دکتر روحانی با تلاش‌های شبانه‌روزی باعث افزایش آرای ایشان (و جذب رأی اول مردم) نسبت به سال ۹۲ به وقوع پیوست ولی استاندار محترم و نماینده دولت در استان این تلاش‌ها و زحمات ستاد روحانی و اصلاح‌طلبان را نادیده گرفته، و در خصوص فشارها و پرونده‌سازی‌های اصول‌گرایان و حامیان جناب رئیسی به‌قصد انتقام‌گیری، تا کنون هیچ‌گونه اقدامی در جهت حمایت از مطالبات مردم و اعضای ستاد از جانب استاندار و تیم مدیریتی ایشان مشاهده نشده است، و با نمایندگان محترم استان به‌طور کامل زحمات ستاد دکتر روحانی را نادیده گرفته‌اند درصورتی‌که نمایندگان محترم در سال ۹۲ هیچ‌گونه حمایتی از روحانی نکرده و در سال ۹۶ نیز فقط دو نفر از نمایندگان محترم در حد یک سخنرانی وقت گذاشتند و بعضاً حتی در انتهای راه از ترس شکست روحانی پشیمان و دراین‌بین متحمل ذره‌ای هزینه نشده‌اند.
 بدیهی است جناب استاندار باسابقه گرایش اصول‌گرایی و عدم تعلق فکری به مجموعه ستاد روحانی (که همگی از اصلاح‌طلبان به نام و شناسنامه‌دار استان هستند) فعالیت‌ها، تلاش‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و هزینه‌های سنگین ستاد روحانی را نادیده گرفته و باعث ناراحتی و دلخوری اصلاح‌طلبان و مجموعه ستاد دکتر روحانی به دولت و خود گردیده است.
 در آخر لازم است که نگارنده نکاتی را جهت دلسوزی و عرق قلبی که به استان و مردم فهیم استان دارد به‌عنوان یک بانوی لر به جناب آقای دکتر احمدی گوشزد کنم، متأسفانه استاندار محترم از بدو ورود به استان تا کنون توسط افراد منفعت‌طلب که بعضاً نگاه قومی و منطقه‌ای داشته‌اند با مشاوره‌ها، آمارها و فضاسازی‌های غلط فریب‌خورده‌اند و از حقایق و رویکرد و عملکرد صحیح دور مانده‌اند و این موضوع سبب ایجاد دمل چرکین برای حال و آینده سیاسی استان خصوصاً حوزه کهگیلویه بزرگ می‌شود.
امیدواریم که با مشورت گرفتن از اهالی صاحب اندیشه، قلم و سیاسیون واقعی و شناسنامه‌دار استان که دل در گرو پیشرفت استان دارند رویکرد اشتباه خود را اصلاح کنند و فریب افراد منفعت‌طلب، فرصت‌طلب و تنگ‌نظر را نخورند.
نکته‌ای که به‌عنوان حسن ختام مقاله‌ام لازم دیدم به مقام اجرایی اول استان عرض کنم این است که؛
دکتر خادمی استاندار سابق استان با عملکرد خوب و شناخت و اشراف (درست) نسبت به استان و تلاش‌ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی که داشتند در دولت اول باعث انسجام حامیان روحانی و افزایش رأی ایشان نسبت به دور اول شد ولی از زمان حضور استاندار جدید در استان به دلیل عملکرد ضعیف و بدون شناخت صحیح از استان شاهد رویگردانی، نامیدی و نارضایتی مردم استان از دولت تدبیر و امید هستیم.
 
ومِنَ اللّه توفیق
 
سیده صدیقه کشاورز
فعال سیاسی، اجتماعی اصلاح‌طلب
 ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
 


کد مطلب: 402136

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/article/402136/بدعهدی-دولت-روحانی-پایمردی-اصلاح-طلبان-حمایت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1